Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار مازندران با اشاره به تلاش ستاد تنظیم بازار استان برای تعادل بخشی در عرضه مرغ و لبنیات در آستانه عید، گفت: روزانه ۲۲۰ تن مرغ گرم تنظیم بازاری در مازندران توزیع می‌شود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنکابن، حسن خیریان پور صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اداری مازندران در جمع خبرنگاران تنکابن، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی انجام شده با اتحادیه مرغداران و اتحادیه کشتارگاه‌های مرغ و زنجیره‌های تولید از امروز روزانه 220 تن مرغ گرم با قیمت 115 هزار ریال در شهرستان‌های مازندران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان مصرف روزانه مرغ  استان در حالت عادی 180 تا 200 تن بوده و  امروز در شهر ساری 40 تن مرغ گرم با نرخ تنظیم بازار توزیع شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز به میزان 155 تن گوشت قرمز منجمد و 50 تن گوشت قرمز گرم گوساله برای شهرستان‌های استان توزیع شد، تصریح کرد: از روز شنبه 25 اسفند،  500 تن پرتقال هر کیلو سه هزار و 500 تومان و سیب هر کیلو شش هزار و 500 تومان در سطح استان توزیع می‌شود.

صف‌های طولانی مرغ در زنجان؛ دام تدبیر مسئولان برای مرغ چیست؟کشتارگاه‌های فاقد مجوز مرغ در گیلان ساماندهی می‌شوند‌یزد| کیفیت گوشت و مرغی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد مناسب نیست

وی بیان کرد:  از جهت تامین شکر هیچ محدودیتی وجود ندارد به اندازه کافی شکر در استان تهیه شده است.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران