Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@23:17:16 GMT

اعلام زمان نشست خبری جلالی و شفر

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۰۰۵۷

اعلام زمان نشست خبری جلالی و شفر

خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و نساجی مازندران اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود به شرح زیر است:

جمعه ۲۴ اسفند ۹۷

ساعت ۱۳:۳۰ - مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران

ساعت ۱۴ - وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران   انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شفر جلالی استقلال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!