Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیم پور ازغدی صبح پنج شنبه در اختتامیه جشنواره چله انقلاب در محل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: نقطه کانونی و مرکزی بیانیه گام دوم انقلاب توجه به چشم انداز تمدن سازی دینی جدید است.

وی افزود: افق حل مشکلات نیست بلکه دنبال بازسازی تمدنی هستیم و در این شرایط برنامه ریزی ها و آسیب شناسی ها و آمادگی‌ها باید متناسب با این هدف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در زمان جنگ رزمندگان ما با دلیل و منطق ذهنی که داشتند به مقاومت می‌پرداختند ولی اکنون فشار رسانه‌ای دشمنان به دنبال گرفتن همان دلیل هاست و مدام در فضای مجازی به دنبال مطرح کردن فساد مسئولین و اظهار مال اندوزی و ناتوانی مسئولین در اداره کشور است.

وی گفت: عمده فشارها بر نسل جدید است تا آنها را بر علیه مسئولین بد گمان کنند که مسئولین کشور هر چه می‌گویند دروغ است و آنها مشغول خوردن هستند و به شما چیزی نمی‌دهند.

رحیم پور ازغدی تاکید کرد: دشمنان مشکلات کوچک را بزرگ جلوه می‌دهند و مدام مطرح می‌کنند که در نظام فساد سیستماتیک وجود دارد و در بیان مشکلات یک کلاغ چهل کلاغ می‌کنند و این همه در حالی است که در طول این چهل سال به اذعان گفته خودشان ایران سریع‌ترین رشد علمی جهان را داشته است و هفدهمین اقتصاد برتر دنیاست.

وی افزود: در این سال‌ها به لحاظ کار رسانه‌ای ضعیف عمل کرده ایم و اطلاع رسانی درستی از دستاوردهایی که علی رغم تمامی تحریم‌ها و فشارها به دست آمده نداشته ایم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: تمرکز فعلی دشمنان بر روی روحانیت شیعه است چرا که تنها روحانیتی که توانسته نظام اسلامی تأسیس کند همین روحانیت شیعه است و دشمنان به دنبال تضعیف روحانیت شیعه و اظهار ناتوانی آنها در اداره حکومت هستند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیت شیعه قوی‌ترین در جهان اسلام است ولی در حوزه به روز بودن مقداری عقب افتادگی وجود دارد و حوزه‌های علمیه ما در بسیاری از حوزه‌هایی که باید حضور داشته باشند حضور ندارند و الان وهابی‌ها حضورشان در جهان بیشتر از روحانیت شیعه است.

رحیم پور ازغدی ادامه داد: داعش با استفاده از همین فضای مجازی چندین هزار نوجوان و جوان را فریب داد و به سوریه برد و این نشان دهنده قدرت این فضاست که ما از آن غفلت کردیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: دشمنان ارزش رسانه را درک کرده اند و در رسانه‌هایشان مدام حرف از دموکراسی می‌زنند و با ارتش‌هایشان میلیون‌ها آدم را قتل عام می‌کنند و با همین رسانه‌ها تلاش می‌کنند پیروزی‌های جمهوری اسلامی را شکست جلوه دهند.

کد خبر 4567796

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب حسن رحیم پور ازغدی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر