Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته ۲۸ لیگ آزادگان دو تیم آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز به مصاف هم میروند و این در حالی است که این دو تیم در همسایگی هم در جدول هستند و هر کدام به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم قرار دارند.

شاگردان کمالوند روز شنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان شیرازی خواهند بود این بازی مهم در حالی انجام میگرد که هر دو تیم در سه بازی گذشته خود یک پیروزی و دو تساوی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی هفته گذشته‌ی باشگاه آلومینیوم اراک با تیم خونه به خونه؛ داور بازی دستور به تکرار پنالتی داد که منجر به از دست رفتن پنالتی تیم اراکی شد و سبب کسب تنها یک امتیاز برای تیم آلومینیوم شد. از این رو اعتراض‌های زیادی را از سمت باشگاه آلومینیوم شاهد بودیم تا جایی که سرپرست باشگاه آلومنیوم اراک در روز گذشته، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشت که در آن خواستار استفاده از داوران ممتاز لیگ برتری شد، حال باید شاهد این باشیم که در ادامه فصل چه اتفاقی در انتظار لیگ دسته اول و تیم آلومینیوم خواهد بود. در زیر متن نامه را میخوانید.

جناب آقای تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک بعنوان یکی از ریشه دارترین باشگاه‌های فوتبال کشور، پس از عبور از حسرت سالها، امسال با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب و تلاش مضاعف کلیه عوامل، برای صعود به لیگ برتر هدفگذاری نموده و عزم جدی دارد.

اما متاسفانه در چندین بازی گذشته، اشتباهات مهلک داوری به شکلی عجیب و ناباورانه باعث از دست رفتن امتیازات ارزشمند و وارد شدن لطمات جدی مادی و معنوی به این باشگاه شده است. هر چند که باشگاه بار‌ها مراتب اعتراض خود را به کمیته محترم داوران اعلام نموده و بروز اشتباهات متعدد به ضرر این باشگاه به تایید کارشناسان محترم داوری نیز رسیده است؛ لذا بدینوسیله از جنابعالی انتظار و استدعا داریم تا بمنظور پیشگیری از تضییع حقوق این باشگاه مردمی و رفع هرگونه شائبه احتمالی، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا در بازی‌های باقیمانده این باشگاه از داوران ممتاز و مجرب لیگ برتری استفاده شود. قبلا از زحمات جنابعالی و سایر پرسنل فدراسیون فوتبال و جامعه محترم داوری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای خبر/ی

حساسیت بازی های دسته اول در هفته های پایانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین