Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای طرح امنیت و آرامش در 80 نقطه محورهای مواصلاتی این استان در ایام نوروز برای برقراری امنیت و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی مستقر می شوند.

به گزارش ایرنا سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در رزمایش مشترک پلیس و دستگاههای امدادی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نوروزی از مهمترین طرح هایی است که همه دستگاههای امداد رسان مشارکت دارند افزود: پلیس راه های این استان از لحاظ نیروی انسانی و لجستیکی نسبت به پارسال 15 درصد ارتقا یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 80 دستگاه ماشین آلات به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در اختیار پلیس راه قرار گرفته است.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با تمام توان خود آماده کمک و همکاری با تمام دستگاههای دست اندرکار در زمینه مسائل ترافیکی در این استان است.
وی بیان کرد: پلیس آمادگی دارد تا در تمام صحنه های ترافیکی در کمترین زمان در کنار دستگاههای امدادی حضور یابد.
سردار طاهری تصریح کرد: از رسانه ها و دستگاههای فرهنگی انتظار می رود تا ورود جدی تری در بحث فرهنگ سازی رانندگی و کاهش حوادث ترافیکی داشته باشند.
وی بیان کرد: همچنین از رانندگان و خانواده هایشان درخواست می شود تا قوانین راهنمایی و رانندگی را به منظور حفظ جان خود و سایر رانندگان رعایت کنند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با کمک سایر دستگاههای دست اندر کار در تلاش است تا تمام نقاط حادثه خیز جاده های این استان را پوشش دهد.
وی ادامه داد: با بررسی های کارشناسی شده بیشتر تصادفات جاده ای در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است بنابراین پلیس در این محدوده حضور پررنگ تری خواهد داشت.
سردار طاهری اظهار داشت: پلیس و سایر دستگاههای امدادی در نوروز پارسال با اقدامات ارزنده ای که انجام دادند سبب کاهش 12 درصدی تصادفات در جاده های این استان شدند.
ادامه دارد....
3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سيستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دکتر مجتبی رفیق دوست گفت: شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، عنوان شده و این پویش با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود و این پویش فرصت مغتنمی برای آگاهی رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان جامعه است.
وی از تاثیر بیماری‌های دهان و دندان در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری دیابت، بیماری‌های تنفسی، زایمان زودرس و تولد نوزاد با وزن کم را یادآور شد و توجه به سلامت دهان و دندان در کاهش موارد ذکر شده را تاکید کرد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری‌های غیر واگیردار شناخته می‌شود، بنابراین بهره‌گیری از دیدگاه عوامل خطر مشترک در بیماری‌های دهان و دندان و سایر بیماری‌ها به کنترل هر دو دسته بیماری‌ها کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد