Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:42:36 GMT

ساقی مشروبات دست ساز آبادان دستگیر شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۱۰۷۲

ساقی مشروبات دست ساز آبادان دستگیر شد +عکس

حوادث رکنا: جوان آبادانی که اقدام به تولید و فروش مشروبات الکلی دست ساز می کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل اهالی منطقه بهمن آبادان در تماس با ماموران کلانتری 15 احمدآباد از اقدام مجرمانه پسر جوانی که در زمینه تولید و فروش مشروبات الکلی فعالیت دارد خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع دست به کار شده و متوجه شدند پسر جوان اقدام به تولید و فروش مشروبات الکلی دست ساز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد خانه پسرجوان در منطقه بهمن شدند و پس از دستگیری متهم در بازرسی از خانه وی 100 لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف کردند.

متهم پس از دستگیری گفت: 100 لیتر مشروبات الکلی برای مصرف خودش است و در 3 روز همه آن را مصرف می کند و معمولا 24 ساعته مست است و کاری جز خوردن مشروبات الکلی ندارد.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مشروبات الکلی عکس آبادان مشروبات دست ساز دستگیر شد عکس دختر شهرستان مرد تهران زندگی کشف پرونده قتل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان