Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مراسم گراميداشت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسيس بنياد، روز چهارشنبه 22 اسفندماه با حضور کارکنان در نمازخانه ساختمان مرکزي بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد در اين مراسم در آستانه ميلاد امام علي (ع) و گراميداشت روز پدر ضمن تبريک فرارسيدن روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: در ماه رجب درب رحمت خداوند به روي بندگان باز است در اين ماه نبايد استغفار از گناهان فراموش شود و بايد همديگر را دعا کنيم و در حد امکان و بضاعت به هم‌نوعان کمک کنيم به‌ويژه اينکه در آستانه سال نو نيز هستيم و فرصت خوبي فراهم آمده تا هميار همديگر باشيم تا خداوند نيز ما را موردعنايت خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بابيان اينکه هراندازه مخدوم عظمت داشته باشد خدمت به اين قشر نيز عظمت دارد تصريح کرد: در هر نهادي از جمهوري اسلامي ايران که خدمت کنيد ارزشمند است ولي خادمان بنياد شهيد و امور ايثارگران به دليل جايگاه معنوي ايثار و شهادت، جايگاهي ارزشمند و متعالي دارند.
مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد بابيان روايتي از پيامبر گرامي اسلام(ص) در خصوص جايگاه شهيد خاطرنشان کرد: گذشت، عفو و بخشش از صفات متعالي اين ازجان‌گذشته‌ها است، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «زنده نگاه‌داشتن ياد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نيست» بنابراين خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران کمتر از شهادت اجر و پاداش ندارد و اين فرصت را مغتنم بشماريد و صادقانه و خالصانه براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بکوشيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز بزرگداشت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان