Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@05:30:12 GMT

تمجید عضو هیات مدیره العین از بازی با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۱۱۶۳

تمجید عضو هیات مدیره العین از بازی با استقلال

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم العین امارات بعد از شکست مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دومین بازی خود را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران انجام داد و به تساوی یک بر یک رسید.


حسام عبدالله عضو هیات مدیره باشگاه العین با تمجید از عملکرد این تیم در مصاف با استقلال در روزی که 65 هزار هوادار به ورزشگاه آزادی رفته بودند، صحبت هایی را در این خصوص انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «العین برای جبران شکست مقابل الهلال به تهران سفر کرد و مقابل استقلال قرار گرفت. جالب اینکه بسیاری از بازیکنانی که در ترکیب تیم قرار گرفتند، مدت زیادی به دلایل مختلف دور از میادین بودند اما با این حال بازی خوبی انجام شد و نتیجه نسبتا مناسبی هم به دست آمد.»


عضو هیات مدیره باشگاه العین در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: «واضح است که تیم ما برای کسب نتیجه خوب به زمین رفته بود و در نهایت هم نتیجه خوبی حاصل شد. نقش مربی اسپانیایی تیم در ایجاد توازن فنی و مطلوب و دادن وظایف درست به هر بازیکن را نمی‌شود نادیده گرفت. ما از شرایط راضی هستیم و انشاالله در آینده بهتر هم خواهد شد.»

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: العین امارات استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت

مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

کد خبر 6094720

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم