Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد قزوین آزادی110 زندانی غیرعمد استان را نیازمندهمیاری مردم ومسئولان دانست وگفت: برای آزادسازی این افراد تا پایان سال جاری به هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایرنا، مجید مومنی روز پنجشنبه در جریان دیدار استاندار قزوین با کارکنان کمیته امداد افزود: برای آزادی زندانیان سه میلیارد ریال توسط کمیته امداد و کمک های مردمی تامین شده و لازم است که برای پنج میلیارد ریال دیگر تمهیدات و همکاری های لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: با اینکه از ابتدای سال تا کنون جمعیت مستمری بگیران کمیته امداد 20 هزارنفر تقلیل یافته، اما جنگ اقتصادی دشمن مجددا باعث افزایش این جمعیت شد.
مومنی همچنین گفت : درحال حاضر 29 هزار نفر تحت پوشش مستمر کمیته امداد قزوین هستند و 15 هزار خانوار نیز به صورت غیر مستمر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.
این مسئول اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 900 سری جهیزیه و 6 هزار فقره تسهیلات با پرداخت 30 تا 50 میلیون ریال توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برای هفت هزار و 300 مددجو فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است، گفت: طی بررسی های صورت گرفته 9 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد مستعد اشتغال هستند که در سال جاری توانستیم برای 2 هزار و 800 خانوار اشتغالزایی ایجاد کنیم.
مومنی به تامین هزار و 425 مسکن مددجویان تا پایان شهریور سال 98 اشاره کرد و گفت: تحویل 425 واحد مسکونی مهر و همچنین 150 مسکن روستایی از جمله اقداماتی بودکه در سال جاری انجام شد و امید است تا انتهای سال آینده مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد قزوین یادآور شد: امسال در جشن نیکوکاری با افزایش 2 برابری کمک های نقدی روبرو بودیم و تاکنون 59 میلیارد ریال کمک های مردمی اهداء شده که این رقم تا شروع سال جدید به 80 میلیارد ریال می رسد.
9925/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد آزادي زندانيان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد