Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها با توجه به تاثیر گذاری بر روی افکار عمومی نقش موثری در بهبود و ارتقای احساس امنیت در این استان دارند.

به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: متاسفانه انعکاس اخبار منفی از سیستان و بلوچستان سبب شده تا افکار عمومی نسبت به این استان تصور خوبی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با انعکاس ظرفیت ها و واقعیت های این استان نقش مهمی در ارتقای احساس امنیت در نزد افکار عمومی دارند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: انتشار اخبار منفی از استان نقش تاثیر گذاری در جهت دهی افکار عمومی نسبت به این منطقه دارد.
وی ادامه داد: اصحاب رسانه بر اساس رسالتی که بر عهده دارند واقعیات سیستان و بلوچستان را منعکس کنند.
سردار قنبری تصریح کرد: نیروی انتظامی در مناسبت های مختلف به خوبی توانست تمام برنامه های اجرا شده در این استان را با کمال آرامش و در امنیت کامل برگزار کند.
وی بیان کرد: همایش های مختلفی امسال در سیستان و بلوچستان برگزار شد که نیروی انتظامی توانست امنیت کامل این همایش ها را تامین کند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمار منتشر شده بیش از سه میلیون نفر در ایام نوروز ورودی و خروجی به این استان داشتیم که همگی این افراد قدردان امنیت منطقه بودند.
وی بیان کرد: پلیس با همکاری با سایر دستگاههای دست اندر کار در تلاش است تا امسال نیز با تمام توان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهد.
ادامه دارد....
3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سردار قنبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور