Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: خط قرمز پلیس راه در طرح نوروزی برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز است و رانندگانی که مرتکب دو تخلف از تخلفات رانندگی حادثه‌ساز باشند وسیله نقلیه آنها ۷۲ ساعت توقیف می‌شود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ ایرج کهریزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه اظهار داشت: طرح نوروزی 98 از روز شنبه 25 اسفندماه با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» آغاز و تا 18 فروردین‌ماه سال 98 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هماهنگی لازم با سازمان‌های دخیل در امر ترافیک از قبیل اورژانس، هلال احمر و راهداری انجام و محورهای مواصلاتی استان هم خط‌کشی شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: آموزش‌ ناوگان عمومی مسافربری، بازدید از شرکت‌های مسافربری و باربری هم انجام شده و طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه‌‎ساز به صورت ویژه در دستور پلیس راه قرار می‌گیرد.

کهریزی بیان کرد: در تعطیلات نوروز هم محدودیت‌های ترافیکی را در محورهای مواصلاتی استان داریم، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 صبح روز 28 اسفندماه تا ساعت 24 روز یک فروردین‌ماه در محور قدیم ساوه به همدان و همین طور ساوه به سلفچگان ممنوع بوده و محور جایگزین آزادراه ساوه به همدان و ساوه به سلفچگان است.

وی ادامه داد: همین طور تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای 28 و 29 اسفندماه در محور اراک به سلفچگان هم ممنوع است.

طرح نوروزی پلیس راه استان مرکزی از 25 اسفند ماه به مدت 22 روز اجرا می‌شود91 درصد از راه‌های استان مرکزی به صورت دو طرفه و پرخطر استطرح نوروزی پلیس راه در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس پلیس راه استان مرکزی عنوان کرد: خط قرمز پلیس راه در طرح نوروزی برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز است و رانندگانی که مرتکب دو تخلف از تخلفات رانندگی حادثه‌ساز باشند وسیله نقلیه آنها 72 ساعت توقیف می‌شود.

کهریزی اضافه کرد: در طرح نوروزی از 60 تیم محسوس و نامحسوس به منظور رصد کنترل تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان استفاده می‌شود و از حداکثر توان عملیاتی برای برخورد با تخلفات و همچنین از خودروهای کنترل نامحسوس برای برخورد با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز به‌ویژه در محورهای دوطرفه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس