Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:20:52 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۱۸۳۸

بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان شود

به گزارش ایرنا سردار پاسدار حسین معروفی روز پنجشنبه در یادواره شهدای جهادکشاورزی گلستان اظهار داشت: از کنار این بیانیه نباید به سادگی عبور کرد چون آینده درخشان انقلاب در آن طراحی و ترسیم شده است.
وی گفت: بیانیه‌گام دوم انقلاب تجدید مطلعی خطاب به ملت و به‌ ویژه جوانان ایران و منشوری برای دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: شهدا محور وحدت کشور هستند چون آنان جان خود را برای پایداری انقلاب، استکبار سیتزی و تداوم پیشرفت نثار کردند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: قدرت و عزت امروز کشور به واسطه جانفشانی شهدا بوده و باید از این دستاورد با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حفاظت کنیم چون که معتقدیم الگو قرار دادن فرهنگ شهادت می تواند جامعه را در برابر توطئه دشمنان، بیمه کند.
مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان نیز در این مراسم با تجلیل از جانفشانی شهدای این سازمان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: باید از این دستاورد گران بها برای استمرار انقلاب اسلامی حراست کنیم.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی گلستان نیز گفت: با عمل به وصیت نامه شهدا می توان راه آن ها را برای بالندگی انقلاب ادامه داد.
حجت الاسلام قنبر معصومی فر همچنین به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این بیانیه، راه انقلاب را برای استمرار مشخص کرده و باید به دقت آن را مطالعه و اجرا کنیم.
در این مراسم از 65 خانواده معظم شهید جهادکشاورزی گلستان قدردانی شد.
6204/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب تمدن خانواده رهبر معظم انقلاب هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم. ناطقان: فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

به جوش آمده است خون درون رگ گیاه...


بهمنی دیگر و فجرِ انقلابی دیگر از راه رسیده است و این فرصت خجسته‌ای است برای مرور و گرامی‌داشت خاطره قهرمانی‌های یک ملت؛ ملتی بزرگ که شجاعانه و بالغانه آزادی را انتخاب کردند و خودرأیی و استبداد را شایسته خویش ندانستند.

بی شک خاطره این قهرمانی‌ها تا همیشه الهام‌بخش ما در حفظ عزت و آزادی و استقلالمان خواهد بود.

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم.

امید که همه ما امانت‌دارانی شایسته برای این امانت بزرگ و ارزنده باشیم. ان‌شاءاله.


فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا