Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: اردوهای راهیان‌نور عظمت هشت سال حماسه ودلاورمردی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را نشان می‌دهد،حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به ویژه جوانان تاثیر قابل توجهی در روحیه معنوی، مقاومت و ظلم‌ستیزی خواهد داد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی صادق پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز (5 فروردین 98) 800 نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق پور افزود: برخی زائرین بصورت خود جوش خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر عج خرمشهر به این کاروان می پیوندند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوبن ادامه داد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و معراج شهداء بازدید خواهند کرد .

240 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به اردوی راهیان نور اعزام شدندخوزستان|"راهیان نور" فناوری استخراج گنجیه هشت سال دفاع مقدس استاهواز| حضور 20 هزار روحانی همراه با کاروان‌های راهیان نور پیش‌بینی می‌شود

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، یادآور شد: برنامه هایی از قبیل: برگزاری افتتاحیه، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت.

صادق پور خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان‌نور عظمت هشت سال حماسه و دلاورمردی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را نشان می‌دهد، حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به ویژه جوانان تاثیر قابل توجهی در روحیه معنوی، مقاومت و ظلم‌ستیزی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، تصریح کرد: حضور در یادمان‌های شهدا گام موثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

وی گفت: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه از خود گذشتگی و ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود