Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: انقلاب اسلامی با ظهور و تداوم حیات خود، کمر نظام سلطه جهانی را شکسته، اما برخی غرب‌زدگان داخلی سیاه‌نمایی‌های دشمنان را باور می‌کنند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان سردار سالار آبنوش ظهر امروز در آئین بزرگداشت بیش از 750 شهید شهرستان تویسرکان اظهار داشت: مدیران غرب زده غوغا‌سالاری نکنند و قانون از کجا آورده‌ای را برای برادر و بردارزاده های خود عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه همه ماست که با منطق و استدلال جلوی تداوم ناکارآمدی برخی مدیران ناکارآمد را بگیریم زیرا شرایط معیشتی و اقتصادی به دلیل همین ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری ها سخت شده است.

سردار آبنوش تصریح کرد: بعضی از مدیران اجرایی با کارآمد نبودن خود، معیشت را بر مردم تنگ گرفته‌اند و دائم می‌گویند نمی‌گذارند ما کار کنیم در حالی که در مسیر خواست اربابان آمریکایی خود حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا مات و مبهوت اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه های مختلف و از جمله فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای است، بیان کرد: نظام استکبار جهانی به دنبال تغییر ساختار قانونی ایران است اما هزینه هفت تریلیون دلاری آمریکا در منطقه ما، نشان از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران دارد.

اصفهان| بیانیه گام دوم دشمن را از ضربه زدن به انقلاب اسلامی مایوس می‌کندسردار شریف: امروز دستان دشمن خالی‌تر از هر زمان دیگری است‌هشدار آل‌هاشم نسبت به سوءاستفاده دشمن از مشکلات اقتصادی؛ دولت پاسخگوی درخواست‌های به‌حق مردم باشد

معاون مقاومت سازمان بسیج مردمی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با ظهور و تداوم حیات خود، کمر نظام سلطه جهانی را شکسته اما برخی غرب‌زدگان داخلی سیاه‌نمایی‌های دشمنان را باور می‌کنند.

وی ابراز کرد: خدا‌محوری، ولایت‌پذیری و کار و تلاش مضاعف و جهادی رمز و راز کامیابی و موفقیت ما در همه عرصه ها می‌تواند باشد.

به گزارش تسنیم، شهرستان تویسرکان در دوران دفاع مقدس و پس از آن بیش از 750 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟