Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:52:43 GMT

عملکرد 40 ساله ارتش در ایام نوروز نمایش داده می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۴۵۱

عملکرد 40 ساله ارتش در ایام نوروز نمایش داده می شود

تهران- ایرنا- فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش اعلام کرد که عملکرد چهل ساله ارتش در ایام نوروز برای مردم نمایش داده می شود.

به گزارش ایرنا، امیر حسن سیفی پنجشنبه در نشستی خبری در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: در ایام نوروز امسال ارتش به منظور میزبانی از کاروان های راهیان نور چهار نمایشگاه برپا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نمایشگاه «آب‌تیمور» در 15 کیلومتری اهواز گزارش عملکرد کامل ارتش در عمر با برکت انقلاب اسلامی، خصوصا ماه‌های ابتدایی جنگ به نمایش گذاشته می شود و در نمایشگاهی در خرمشهر بخشی از توان نیروی دریایی ارتش در معرض دید حاضران در کاروان های راهیان نور است.
فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش با بیان اینکه ارتش در راهیان گذشته به دنبال 2 موضوع افتخار به گذشته و امید به آینده است، گفت: 472 عملیلت بزرگ ‌و کوچک پس از پیروزی انقلاب تاکنون توسط ارتش برگزار شده است که باید به خوبی انها را بررسی کنیم.
امیر سیفی افزود: نوروز امسال در نمایشگاهی که در منطقه میشداغ خوزستان برگزار می شود، با حضور وابستگان نظامی یک عملیات دفاع مقدس بازسازی خواهد شد.
به گفته وی ، توانمندی هوایی ارتش در دفاع مقدس نیز در پایگاه نیروی هوایی دزفول به نمایش گذاشته می‌شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش با بیان اینکه راهیان نور هر سال 10 درصد با افزایش زائر روبه رو است، گفت: سال گذشته 70 درصد کسانی که در اردوهای راهیان نور شرکت کردند جوان بودند.
امیر سیفی یادآور شد: ما در اردوهای راهیان نور علاوه بر نشان دادن وضعیت موجود کشور، شرایط مطلوب را تبیین و به نقش نیروهای مسلح اشاره می‌کنیم.
وی با بیان اینکه حوادث دوران دفاع مقدس را باید به شکل واقعی به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: در راهیان‌ نور امسال به شکلی برنامه ریزی کنیم که مردم‌ امید خود به اینده کشور را از دست ندهند.
فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش همچنین ضمن یادآوری عملیات های کربلای چهار و کربلای پنج گفت: مقاصد، نیات و اهداف یک عملیات جز اسرار هستند و نباید آنها را بازگو کرد؛ زمانی که بخشی از اسرار را بازگو می کنیم، شبهه ایجاد و منجز به هیاهو می شود.
امیر سیفی همچنین به دریافت نشان ذوالفقار توسط سرلشگر قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سرلشگر سلیمانی تنها یکی از فرماندهان و نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ فرماندهان دلاوری همچون سلیمانی در نیروهای مسلح موج می زنند.
سیام*9612**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ارتش راهيان نور ايام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو