Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:03:06 GMT

کرامت مردم، خط قرمز مدیریت است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۴۷۹

کرامت مردم، خط قرمز مدیریت است

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر رفیعی‌نژاد فرماندار شهرضا عصر امروز  در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در چهار دهه گذشته مردم بهترین حامیان انقلاب و نظام بوده‌اند، تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر ضرورت خدمات رسانی صادقانه و با روحیه جهادی به مردم تأکید فرموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مهمترین شأن مدیران جامعه خدمت‌رسانی به مردم است، تأکید کرد: هر مدیری که شأنی به جز خدمت‌رسانی به مردم برای آنان قائل باشد یا کرامت آنان را خدشه‌دار کند، لیاقت نشستن بر کرسی ریاست را ندارد.

فرماندار شهرضا با اشاره به تشکیل ستاد خدمات سفر این شهرستان، یادآور شد: کمیته‌های دهگانه این ستاد در این شهرستان از ۲۷ اسفندماه با حضور در ستاد نوروزی، به مسافران نورزی خدمات رسانی می‌کنند.

رفیعی‌نژاد از شناسایی نقاط حادثه‌خیز این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۲ نقطه حادثه‌خیز شهری و شش نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع و بی‌خطرسازی آن‌ها آغاز شده است.

وی با تأکید بر اهمیت تکریم خانواده معظم شهدا در ادارات، اظهار کرد: در یکسال گذشته بیش از ۱۲۰ جلسه دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور نیازمند وحدت و همدلی مسئولان و مردم است، خاطرنشان کرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته همه تلاش خود را در همه زمینه‌ها برای مقابله با نقلاب اسلامی بکار گرفته‌اند، اما در همه بخش‌ها شکست خورده‌اند.

رفیعی‌نژاد با تأکید بر اهمیت معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان، تصریح کرد: باید از فرصت ایام نوروز و حضور مسافران در شهرستان برای معرفی شهرضا و ظرفیت‌های آن در همه بخش‌های شهری و روستایی استفاده شود. 

  انتهای پیام/م    شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهرستان شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرضا نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر