Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رحیم پورازغدی روز پنج شنبه در اختتامیه جشنواره رسانه ای چله انقلاب در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در این بیانیه در ذیل بیان ضرورت ایجاد تمدن جدید اسلامی، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت حرکت آینده نظام و کشورهم ترسیم شده است.
وی با بیان این که با این هدف گذاری باید وظایف و برنامه ها درهمه سطوح تغییراتی پیدا کند ادامه داد: وقتی هدف، تعریف شده باشد آن گاه سختیها قابل تحمل است و اگر هدف، تعریف شده نبود انگیزه ای برای ادامه مسیر پیدا نمی شد و مشکلات کوچک هم بزرگ به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تمدن سازی یعنی کشف خطا و اصلاح آن و برای رسیدن به هدف بزرگ انقلاب باید آمادگی پذیرش خطاهای گذشته را داشته باشیم و با این نوع نگرش و انتقاد است که می توانیم چند مرحله ارتقاء پیدا کنیم .
رحیم پورازغدی افزود: البته انتقادها نباید به گونه ای باشد که در بین مردم یاس و ناامیدی ایجاد کند که آن هدف دشمن است چنانکه در حال حاضر رسانه های غربی در حال القاء این ایده هستند که مسئولان حکومت ایران توان حکومت داری ندارند و نمی توانند مشکلات ابتدایی حکومت و کشور را برطرف سازند .
وی ادامه داد: دشمنان ادعا می کنند که اسلام و شیعه، امکان و قدرت تمدن سازی ندارد در حالی که مردمی ترین انقلاب در جهان با رای مردم و توسط تمدن شیعه به وجود آمده است که بالقوه توانایی تمدن سازی هم دارد و باید آن را بالفعل کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشرفتهای ایران در طول 40 سال گذشته و کسب رتبه های برتر علمی در جهان اشاره کرد و گفت: ما نتوانستیم همانند دیگران از ابزار رسانه استفاده کنیم و تواناییهای داخلی را به مردم کشورمان انعکاس دهیم و در این مورد انتقادهایی بر ما وارد است.
رحیم پور افزود: سرعت تغییرتکنولوژی زیاد بوده است و ما نتوانستیم به اندازه مناسب درآن پیشرفت کنیم همچنین باید در فضای مجازی هم حضور موثرتری داشته باشیم چون فضای مجازی، توانایی تغییر در سبک زندگی و سیاست را به ما می دهد به عنوان مثال وهابیت یعنی اسلام منهای عقل و اخلاق و داعش که دست پرورده این تفکر است هم در فضای مجازی به روزتر و قوی تر از ما عمل کردند و توانستند جوانان بسیاری را از اروپا به جبهه خود جذب کنند.
وی ادامه داد: هم اکنون مرز بین واقعیت و مجاز از میان برداشته شده است و برای تشخیص آن دچار مشکل می شویم و این اتفاق، یک آشوب است لذا باید خودمان را تقویت کنیم.
رحیم پور ازغدی گفت: هجمه و دروغ سازی دشمنان علیه ما با استفاده از فضای مجازی زیاد شده است، آنها بلد هستند دروغ خود را چگونه راست نشان دهند مثلا القا کرده اند که مردم ایران از زمان شاه بی دین ترهستند وعصر معنویت تمام شده است و از این مسیر در حال تغییر احساس و ادارک مردم و دستیابی به اهداف شوم خود هستند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم با اشاره به هجمه دشمنان در فضای رسانه ای گفت: هر روز یک جنگ رسانه ای برای آلوده سازی فکری و تبلیغاتی جامعه ایران طراحی و اجرا می شود و آنها به کمک شبکه های مجازی به دنبال کاشتن بذر تردید در دل جوانان کشورهستند و اکنون وارد مرحله جدیدی از فعالیتهای خود شده اند و به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و فاصله اندازی بین مردم و مسئولان هستند.
حجت الاسلام علی دارابی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری افزود: این بیانیه وظیفه ای را بر دوش ما قرار داده است تا با استفاده ازمضامین آن وارد عرصه نوین و جدیدی شویم.
دبیر جشنواره رسانه ای چله انقلاب هم گفت: پس از انتشار فراخوان این جشنواره در مدت کوتاه یعنی از تاریخ 9 دی تا 22 بهمن 1397 تعداد 660 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
روح الله سعیدی فاضل افزود: آثار رسیده شامل 16 اثر در بخش قرآنی، 400 اثر در بخش گرافیک، 142 اثر دربخش صفحات مجازی و 37 اثر در بخش چند رسانه ای بود.
1922/2030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب تبلیغات اسلامی تمدن دین شورای عالی انقلاب فرهنگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن دسترسی به سه نقطه سردشت دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار سردشت دزفول ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و شست و شوی زیرساخت‌های جاده‌ای دسترسی به روستاهای ماهوربرنجی علیا و سفلی و میدان بخش سردشت دزفول قطع شد.

سوزنگر افزود: با توجه به وضعیت جوی، شهروندان از حرکت به سمت بخش سردشت تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش سردشت در شمال شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزارنفر قرار دارد.

کد خبر 6095261

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول
  • قطع شدن دسترسی به سه نقطه سردشت دزفول
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است