Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کریم خانی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از کشف ۲ کارگاه تولید کننده لنت و دیسک و صفحه کلاج تقلبی خودرو در وحیدیه شهریار خبر داد.

خانی گفت: در این کارگاه‌ها، لوازم دسته دوم و مستهلک خودرو مانند لنت و دیسک و صفحه کلاج، مجدد بازسازی و در کارتن‌هایی با نام‌های معتبر، روانه بازار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس اگاهی غرب استان تهران افزود: در عملیات شناسایی این کارگاه‌ها، پنج هزار عدد لنت و دیسک و صفحه کلاج تقلبی آماده عرضه به بازار نیز کشف شد.

وی با هشدار در دقت خرید و تهیه لوازم یدکی از فروشگاه‌های معتبر گفت: در این کارگاه لوازم مربوط به انواع خودرو‌های داخلی تولید می‌شد.

این کارگاه‌ها هم اکنون با دستور قضایی پلمپ شد. قرار است قطعات کشف شده نیز با نظارت پلیس، معدوم شود.

بیشتر بخوانید: بازداشت قاتل فراری در ورامین + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   پلمب کارگاه‌های لوازم یدکی تقلبی + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار