Web Analytics Made Easy - Statcounter

داداشی از اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در راستای تکمیل کریدور شمال - جنوب خبر داد.

« ولی داداشی» در رابطه با سفر خود به جمهوری آذربایجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به نمایندگی از رییس مجلس به کشور جمهوری آذربایجان سفر می‌کنم.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان پیگیری گذر مرزی را یکی از اهداف سفر خود به جمهوری آذربایجان عنوان‌کرد و افزود: در سفر قبلی که به جمهوری آذربایجان داشتیم مشکل گذر مرزی مورد موافقت برخی از دولتمردان آذربایجان و مجلس این کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی تصریح‌کرد: تمام تلاش و سعی ما بر این است موافقت جمهوری آذربایجان در این مورد را بگیریم تا مردم دو کشور از برکات این مسئله بهره‌مند شوند.

 

داداشی لایروبی رودخانه مرزی آستارا چای را از دیگر اهداف این سفر اعلام‌کرد و گفت: برای لایروبی دیگر بخش‌های این رودخانه در این سفر رایزنی می‌کنیم.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی اضافه‌کرد: لایروبی رودخانه مرزی آستارا چای در حال حاضر به طول ۶ و نیم کیلومتر در حال انجام است.

 

داداشی، تکمیل کریدور شمال – جنوب را از اهداف دیگر این سفر عنوان‌کرد و گفت: با اتصال خط ریلی آستارا - آستارا به راه‌آهن سراسری کریدور شمال جنوب تکمیل می‌شود.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان از اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در راستای تکمیل کریدور شمال - جنوب خبر داد.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان عراق اصفهان ارزانی گذر مرزی کریدور شمال جنوب جمهوری آذربایجان بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.

امیردریادار شهرام ایرانی گفت: در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش های علمی کشور را داریم، دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

دیگر خبرها

  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان