Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:52:35 GMT

مازندران از استان های پیشرو در زمینه تبلیغات است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۳۱۶۵

مازندران از استان های پیشرو در زمینه تبلیغات است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسعدی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری میدانی کشور در بهشهر افزود: امروزه رسانه‌های نوین کمک کار واحدهای تولیدی هستند و نصب تلویزیون شهری در این راستا به عنوان یک رسانه نوین در بهشهر که در مسیر امام رضا (ع) قرار دارد؛ کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: مدیریت شرکت‌های تبلیغاتی در کشور از برنامه‌های مهمی بود که در حوزه تبلیغات به درستی مدیریت و جشنواره، همایش و نمایشگاه‌های مختلف تبلیغات برپا وکلاس های آموزشی هم در این راستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدی، مازندران را از استان‌های پیشرو در زمینه تبلیغات دانست و خاطر نشان کرد: شرکت‌های تبلیغاتی کمک شایانی به رشد، توسعه ارتقا سطح فرهنگی و اقتصادی می‌کنند که امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات، از این رسانه وابزار به درستی استفاده شود.

محمد ترابی سرمایه گذار این طرح هم در سخنانی با اشاره به هزینه حدود سه میلیارد تومانی برای این طرح گفت: امروزه با توحه به توسعه تکنولوژی و پیشرفت مسائل اقتصادی دنیا، ایجاد یک زبان مشترک تبلیغی برای معرفی کالای اقتصادی امری مهم و ضروری است.

وی افزود: باید در راستای تبلیغات مناسب برای سرمایه گذاران احساس امنیت ایجاد کرد و به نوعی به کمک تولید شتافت که شرکت‌های تبلیغاتی در این بخش می‌توانند مانند کلینیک اقتصادی در بخش‌های مختلف راهنمایی و مشاوره‌های لازم به بنگاه‌های اقتصادی ارائه کنند.

ترابی، تلویزیون شهری را ظرفیتی مهم برای توسعه پایدار شایسته دانست که مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و بهره مند شوند.

کد خبر 4568227

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارشاد شهرستان بهشهر رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل