Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند "تهران دمشق" با مانور بر وضعیت کشور سوریه پس از پشت سر گذاشتن بحران‌های گوناگون سعی در نمایان ساختن زوایایی پنهان زندگی مردم این کشور دارد، مردمی که با کمک متحدانی چون ایران مقابل جنایتکارانی مانند داعش و حمایت کنندگان این گروه تروریستی تا امروز دوام آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است روایت این مستند در فضای اجتماعی ایران و سوریه می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:تصویری ویژه‌ از دیدار امروز رهبر انقلاب و بشار اسد

در قسمتی از این مستند فروشنده‌ای سوری به تصویر کشیده شده است که از علاقه وصف ناشدنی‌اش به زبان فارسی سخن می‌گوید و جالب‌تر اینکه با لهجه‌های گوناگون نیز آشنایی دارد. در ادامه مهارت این شهروند سوری در استفاده از زبان ایرانی‌ها را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه ۴۵ امین کنگره جامعه جراحان ایران، گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

کد خبر 6097993 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران