Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدرضا حسنی مقدم در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به نقش و جایگاه والای روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی اشاره و تاکید کرد: بهترین نیروها باید در روابط عمومی سازمان به کار گرفته شوند.
وی افزود: مشاهده وضع موجود بیانگر این مهم است که به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و دستگاه ها کم توجهی شده و بخشی از این مساله به فعالان و متولیان این بخش مرتبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، به لزوم تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: علاوه بر مسئولان روابط عمومی ها، مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید بیش از پیش به نقش و تاثیرگذاری روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی واقف بوده و برای آنان جایگاه قائل شوند.
وی تقویت ارتباط با رسانه ها از سوی روابط عمومی ها را یک امر لازم و مهم برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی ها می بایست با تقویت ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران در راستای انعکاس اخبار و اقدامات دستگاه متبوع تلاش کنند تا بتوان از این طریق ضمن انتشار خدمات دولت نسبت به تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه نیز تلاش کرد.
حسنی مقدم با بیان اینکه روابط عمومی ها روند خدمت رسانی را تسهیل کنند گفت: مدیران روابط عمومی می توانند با پیش بینی مباحث و موضوعات و نیز رصد اخبار و اطلاعات از بروز بحران در دستگاه ها جلوگیری کنند.

اقدامات دولت در حوزه های مختلف زمینه های نارضایتی در جامعه را کاسته و به تقویت وحدت جامعه کمک می  کنند.

سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی ها می توانند با انعکاس به موقع اخبار و اقدامات دولت در حوزه های مختلف زمینه های نارضایتی در جامعه را کاسته و به تقویت وحدت در جامعه کمک کنند.
فاطمه آرامجو ضمن تاکید بر جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی افزود: تلاش خواهیم کرد از طریق ساختارمند کردن فعالیت های روابط عمومی ها علاوه بر نظم دهی به فعالیت ها، زمینه های توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی در حوزه های مختلف فراهم شود.
این گزارش حاکیست در این نشست چند تن از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های مختلف خود در حوزه های کاری مربوطه پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خدمت رسانی دستگاه های اجرایی دولت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی