Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بعد از پایان رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر ایران و پایان محرومیت پرسپولیس از دو پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی، برانکو ایوانکوویچ در تصمیمی عجیب گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای و محبوب این تیم را کنار گذاشت و منشا نیز در حرکتی یاغی‌گرانه به تیم رقیب و دیرینه پیوست و لباس آبی را بر تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این انتقال بسیاری از هواداران پرسپولیس لب به انتقاد از مربیِ خود گشودند و برخی پیشکسوتان و کارشناسان پرسپولیس نیز این تصمیم برانکو را اشتباه دانستند. علی پروین اسطورۀ محبوب قرمزپوشان آخرین منتقد برانکو برای اتخاذ این تصمیم بوده است.

 

حال برانکو در مصاحبه‌ای پاسخ تمامی منتقدان خود را داده است و به نحوی با آن‌ها اتمام حجت نمود. سرمربی کروات اعلام داشت به اندازۀ کافی به منشا فرصت داد اما این ستارۀ نیجریه‌ای در طول یک‌سال‌ونیم حضورش در پرسپولیس نتوانست خود را در ترکیب این تیم پیدا کند و با شرایط موجود وفق پیدا نکرد. پس دلیل اصلی این جدایی با گفته‌های برانکو سردرگمی منشا در ترکیب سرخ‌پوشان تهرانی بوده است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: منشا برانکو پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد