Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از پیمانکاران شهرداری که از سال ۹۲ تاکنون از شهرداری سنندج طلب دارند مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند و خواستار استعفای شهردار بی‌پاسخ بودند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، برخی از پیمانکاران شهرداری که از سال 92 تاکنون از شهرداری سنندج طلب دارند و مورد بی‌توجهی مسئولان شهرداری قرار گرفته‌اند و سال‌هاست که دست رد به سینه‌شان زده می‌شود، ظهر امروز بار دیگر در اعتراض به عدم پرداخت معوقات خود، مقابل ساختمان شهرداری سنندج تجمع کردند و در این آستانه عید خواستار حق و حقوق خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکارن که سال‌هاست مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر پاسخگوی مطالبات آنان نیستند، خواستار استعفای شهردار و اعضای شورای شهر سنندج بودند.

یکی از پیمانکاران شهرداری حاضر در تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، مدعی شد که از سال 92 تاکنون از شهرداری سنندج طلب داریم، از سال 96 تاکنون صیدی شهردار سنندج بارها قول پرداخت مطالباتمان را داده اما متأسفان هیچ پولی به ما پرداخت نکرده و در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: علاوه بر اینکه بدهکار مصالح‌فروشان هستیم، درگیر مشکلات دارایی، تامین اجتماعی و ارزش افزوده نیز هستیم؛ کل طلب‌های ما پیمانکاران به اندازه نیمی از حقوق پرسنل شهرداری نیست اما مسئولان شهرداری پاسخ نیستند.

شهردار بی‌پاسخ استعفا دهد

پیمانکار شهرداری سنندج مدعی شد: 80 درصد از طلب‌هایمان مربوط به سنوات گذشته نیست بلکه مربوط به دوران مسئولیت صیدی شهردار حاضر سنندج است و وی بار به ما وعده وعید می‌دهد و اخیراً 6 درصد از کل طلب‌هایمان از سال 92 را پرداخت کرده و کسورات قانونی هم پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: هر بار که پیگیر مطالبه خود از شهردار سنندج می‌شویم، وی وعده این هفته و ماه دیگر به ما می‌دهد و با اظهاراتی همچون اینکه در حال فروش زمین هستیم اما هیچ‌گونه اقدامی نشده است.

پیمانکار شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: تجمع ما تنها در راستای پیگیری خواستار حق و حقوق خودمان بوده اما هر بار که مراجعه کرده‌ایم با پاسخ‌های «پول نداریم؛ پول نیست» مواجه شدیم؛ اگر واقعاً این مسئولن توانایی پرداخت حقوق ما را ندارند درخواست داریم فردی این مسئولیت را برعهده بگیرد که توانایی اداره شهر را داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری که توانایی پرداخت حق و حقوق کارکنان و پیمانکاران شهرداری نیست، استعفا دهد.

سنندج| تجمع پیمانکاران شهرداری سنندج در اعتراض به تعویق 4 ساله مطالباتاز طرح مطالبات مردم تا به چالش کشیدن شهردار سنندجکارگران شهرداری سرآبله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه خود تجمع کردند

یکی دیگر از پیمانکاران حاضر در این تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با انتقاد از عملکرد و بی‌توجهی شهردار سنندج مدعی شد: 513 میلیون تومان از شهرداری سنندج طلب دارم که اعلام می‌کنند در حال پرداخت 47 میلیون تومان از مطالباتتان هستیم!

وی مدعی شد: به‌جز امروز، حتی دیشب غروب نیز مقابل شهرداری سنندج آمدیم و خواستار پاسخ‌گویی شهردار سنندج بودیم اما شهردار در پاسخ اعلام می‌کند، «هرکاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید و به ما ربطی ندارد، همین‌جا بایستید!»

به گزارش تسنیم؛ همین پیمانکاران که از سال 92 از شهرداری سنندج طلب دارند، اسفندماه سال گذشته نیز در آستانه سال نو مقابل شهرداری تجمع و خواستار حق و حقوق بودند اما کسی گوش شنوایی برای دردودل‌هایشان نداشت و باید همچنان منتظر بمانند!؛ حال باید منتظر ماند و دید که شهرداری که توانایی اداره شهر و پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران را ندارد استعفا خواهد داد یا همچنان این رویه باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد