Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورابراهیمی ادامه داد: میانگین میزان بهره‌برداری واقعی مجموع واحدهای تولیدی استان کرمان نسبت به میزان اسمی حدود 50 تا 55 درصد است. ناطقان: محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: استان کرمان جزو استان‌هایی‌ست که بیشترین تعاونی‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه باید نگاه ویژه در حوزه اقتصادی پدید آید، بیان داشت: به نظر می‌رسد سال 98 آغاز مهمترین تحولات اقتصادی در کشور باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اقدامات اتاق بازرگانی استان کرمان زبانزد است و رتبه نخست را در سطح کشور بنا به گفته رئیس اتاق ایران دارد.

پورابراهیمی ادامه داد: میانگین میزان بهره‌برداری واقعی مجموع واحدهای تولیدی استان کرمان نسبت به میزان اسمی حدود 50 تا 55 درصد است.

وی اضافه کرد: دولت ما اطلاع جامع از حجم دارایی‌هایش ندارد و در حال شناسایی و به‌روزرسانی اطلاعات خود در این زمینه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: دارایی‌های بلااستفاده و کم‌استفاده دولت 6 برابر حجم نقدینگی است و متوسط نرخ بازدهی دارایی‌های وقفی در اقتصاد ایران 3.5 درصد است.

پورابراهیمی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد فروپاشی اقتصاد ایران را رقم بزند بنابراین بر روی نفت تمرکز کرده‌ایم و ما می‌توانیم، بودجه‌ریزی بدون نفت را برنامه‌ریزی کنیم و این امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه ادبیات پوپولیستی بر اقتصاد ایران حاکم شده است، تصریح کرد: ادامه مسیر کشور در حوزه اقتصادی با ادبیات سنتی امکان‌پذیر نیست.

پورابراهیمی بیان داشت: 40 تا 50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی و 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی در کشور طی سال داریم و 900 هزار میلیارد تومان یارانه در اقتصاد ایران وجود دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی، نیروهای موثر و توانمندی‌هایی که داریم می‌توانیم دهه پنجم انقلاب را به دهه اقتدار جمهوری اسلامی تبدیل کنیم. منبع: فارس برچسب ها: پور ابراهیمی ، فرار مالیاتی ، تحولات اقتصادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پور ابراهیمی فرار مالیاتی تحولات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می‌دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید قرار می‌گیرد و در این صورت زمینه مشارکت جدی و فراگیر مردم را در اقتصاد فراهم کرده‌ایم.

سیدمهدی طبیب زاده در یکصدمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش بر این است چگونه شرایط تحقق مشارکت مردم را فراهم کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم، بررسی عوامل و موانع عدم مشارکت بخش خصوصی است و در این زمینه کار ریشه‌ای انجام شده تا پایان سال کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از راه‌های مشارکت مردم است، گفت: در پی بخشنامه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی در سال گذشته، بنگاه‌های اقتصادی به شدت با کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند و باید فکر جدی برای آن داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: تسهیل و تسریع در تامین مالی از بازار سرمایه را از امروز آغاز می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار خواهیم کرد و فرصت‌ها در ابعاد اقتصادی و اجتماعی مطرح می‌شود و امیدواریم پیام نوآوری، فناوری و تغییر نگرش را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛