Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:23:39 GMT

آسوشیتدپرس: سپاه در تنگه هرمز رزمایش پهبادی انجام داد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۴۴۸۹

آسوشیتدپرس: سپاه در تنگه هرمز رزمایش پهبادی انجام داد

تهران - ایرنا - خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که نیروهای هوافضای سپاه پاسداران امروز (پنجشنبه) با پرواز ده ها پهباد مسلح در نزدیکی تنگه هرمز، به تمرین نظامی پرداختند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این رزمایش نظامی در منطقه راهبردی خلیج فارس و برای آزمایش پهبادهای آفندی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه آمریکایی در ادامه به نقل از سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران بیشترین ناوگان پهباد آفندی در منطقه خلیج فارس را دارد.
در این گزارش آمده است: پهبادهای ایران حدود هزار کیلومتر معادل 620 مایل پرواز کردند و عملیات آفندی روی اهداف تعیین شده را انجام دادند.
ایران خط تولید پهبادهای آر کیو-170 ایران را راه اندازی کرده که می توانند ماموریت دوگانه شناسایی و بمباران را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی - رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با نام الی بیت المقدس 1 در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد.
در این رزمایش برای نخستین بار تعداد 50 فروند هواپیمای بدون سرنشین تهاجمی 170 RQ ایرانی همراه با تعدادی دیگر از پهپادهای تهاجمی و رزمی شرکت کردند.
برای نخستین بار است که در ایران و کشورهای دیگر این تعداد پهپاد همزمان در یک عملیات تهاجمی - رزمی در فاصله بیش از یکهزار کیلومتر دورتر از هدف پرواز و در یک زمان مشخص با حضور روی اهداف از پیش تعیین شده آنها را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
شبد**اروپام **1416**1455**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم وحشتناک سیلاب در تنگه زرانگوش بدره

دریافت 2 MB کد خبر 6095840

دیگر خبرها

  • حجم وحشتناک سیلاب در تنگه زرانگوش بدره
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • ببینید | استفاده از پهپاد رزمی مهاجر در استان فارس؛ علت چیست؟
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود