Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:01:37 GMT

کشفیات مواد مخدر در گمرک دوغارون 16 برابر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۰۲۲

کشفیات مواد مخدر در گمرک دوغارون 16 برابر افزایش یافت

مشهد- ایرنا- مدیرکل گمرک دوغارون تایباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 176 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این معبر رسمی کشف و ضبط شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد 16 برابری را نشان می دهد.

محمد کوه گرد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا 15 متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل گمرک دوغارون تایباد به کشف انواع داروهای قاچاق در حوزه این گمرک اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 202 هزار و 342 قلم انواع دارو به ارزش یک میلیارد و 114 میلیون و 188 هزار و 617 ریال در این معبر رسمی کشف و ضبط شده است که در این خصوص نیز 56 متهم از دو کشور ایران و افغانستان دستگیر شده اند.
کوه گرد افزود: داروهای کشف شده امسال از نوع داروهای کمیاب، بدنسازی و دندانپزشکی بوده است.
وی ادامه داد: میزان داروی کشف شده در سال گذشته نیز به 250 هزار و 527 قلم رسید که بیش از 103 میلیون و 130 هزار و 434 ریال ارزش داشت.
او گفت: در حال حاضر گمرک مرزی دوغارون با استفاده از تجهیزات کنترلی همچون دستگاه ایکس ری کامیونی، دستگاه ایکس ری پالتی مسافری و دو قلاده سگ مواد یاب یکی از مجهزترین گمرکات کشور مجهز به دستگاه های امنیتی محسوب می شود.
گمرک دوغارون با قدمتی 100 ساله یکی از پنج گمرک فعال کشور به شمار می رود که در فاصله 18 کیلومتری مرز دوغارون قرار دارد.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
1922/7494

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشفيات مواد مخدر تايباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم