Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  فروش گل در ایام پایانی سال از جمله کسب و کار‌های پر رونقی به حساب می‌آید که افراد متعددی برای مدت زمان کوتاهی نیز شده به این حرفه وارد می‌کند.

نگاهی به بازار گل در این روز‌ها نشان می‌دهد گل‌های بهاری که در این روز‌ها متقاضیان بیشتری دارد با تفاوت قیمت نسبت به روز‌های گذشته، هر شاخه گل سنبل از ۱۰ هزار تومان و گل سینره مینیاتوری ۳۰ سانتی متری از قیمت ۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در کنار هزینه گل‌های بهاری، گل‌های عرضه شده در بازار معمولا عمر کوتاهی دارند و در بهترین شرایط حدودا یک ماه طراوت و تازگی خود را حفظ می‌کنند. در بخش گل‌های تزئینی قیمت گل بنت قنسول مینیاتور ۳۶ هزار تومان، گل سوسن ۳۵ هزار تومان، گل آبشار طلایی با ارتفاع ۵۰ سانتی متر ۱۲ هزار تومان و گل ختمی درختی ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کاکتوس از جمله گیاهانی است که در سال‌های اخیر علاقه‌مندان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و در مقایسه با گیاهان دیگر عمر بیشتری دارند.در میان انواع مختلف کاکتوس مامیلاریا الانگاتا به قیمت ۲۰ هزار تومان، کاکتوس کراسولا مینیاتور ۲۰ هزار تومان، کاکتوس ژمینو بروچی ۱۰ هزار تومان و کاکتوس فوکاریا به قیمت ۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.برخی علاقه‌مندان به این حوزه ترجیح می‌دهند پیاز گیاهان را کاشته تا شاهد پرورش گیاهان خود باشند به همین خاطر در کنار فروش گیاهان، بذر یا پیاز گل‌ها نیز عرضه می‌شود.

طبق بررسی‌های میدانی قیمت پیاز سنبل هلندی ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان، پیاز لاله هلندی قرمز ۲ هزار و ۲۰۰ تومان، پیاز لاله ایرانی هزار و ۲۵۰ تومان، پیاز نرگس شیراز هزار و ۳۵۰ تومان، فروش بذر لاله عباسی ۲ هزار تومان، فروش بذر گل بنفشه الوان ۲ هزار تومان و فروش بذر شقایق ۲ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین در بخش تجهیزات و وسایل مورد نیاز قیمت بسته ۱.۵ کیلویی خاک مخصوص کاکتوس ۹ هزار تومان، بسته ۱ کیلوگرمی خاک مخصوص گیاهان آپارتمانی ۴ هزار و ۲۰۰ تومان، بسته ۴ کیلویی خاک مخصوص گل‌ها و گیاهان فضای باز ۷ هزار تومان و کود کامل گل و گیاهان زینتی ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

گشتی بهاری در بازار گل/هر شاخه سنبل ۱۰ هزار تومان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار گل گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد دومین روز نزولی خود شده است. افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی دیده می‌شود، اما باز هم در برخی موارد معدود، قیمت خودروها افزایش داشته یا ثابت مانده است.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول