Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:04:24 GMT

قلع و قمع سایپا در آخرین بازی سال

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۰۸۲

قلع و قمع سایپا در آخرین بازی سال

اخطار و اخراج‌های سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان موجب محرومیت سرمربی و چهار بازیکن این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در حالی امروز به دومین برد متوالی مقابل نفت مسجدسلیمان دست پیدا کرد و آخرین مسابقه سال ۹۷ را با پیروزی پشت سر گذاشت که در این دیدار تلفات زیادی برای دیدار آینده خود مقابل نساجی مازندران داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساموئل سارفو، مدافع میانی سایپا که در دیدار رفت مقابل نفت مسجدسلیمان اخراج شده بود، در دیدار امروز برابر این تیم نیز دوباره کارت قرمز گرفت تا همانند نیم‌فصل اول بازی برابر نساجی مازندران را از دست بدهد.

 

امید خالدی، مدافع چپ سایپا نیز که یکی از بازیکنان اصلی تیمش در این مسابقه بوده، با دریافت دو کارت زرد در بازی امروز با نفت مسجدسلیمان از زمین اخراج شد تا او نیز نتواند نارنجی پوشان را برابر نساجی همراهی کند.

 

رضا اسدی، هافبک دفاعی و معین عباسیان، وینگر سرعتی سایپا نیز که در این فصل ۳ کارت زرد گرفته بودند، امروز برابر نفت مسجدسلیمان اخطار گرفتند تا چهار کارته شده و مسابقه با نساجی مازندران را از دست بدهند.

 

اما مهم‌ترین فردی که سایپا در دیدار با نساجی مازندران در اختیار نخواهد داشت، علی دایی است؛ سرمربی نارنجی پوشان که به شدت از نحوه قضاوت رضا عادل در دیدار امروز تیمش با نفت مسجدسلیمان ناراضی بود، بخاطر اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شد تا سایپا برای دیدار با نساجی چهار بازیکن و یک سرمربی محروم داشته باشد.

 

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس