Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و زیارت یادمان‌های شهدا به استان خوزستان سفر کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران امروز به خرمشهر رفت و در جمع زائران سرزمین نور به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دغدغه آمریکا نرسیدن سلاح و تجهیزات به ما بود، اما امروز که ما در این صنعت خودکفا شده ایم، هم اکنون و در این برهه از زمان صادر نکردن سلاح و تجهیزات دغدغه دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به برخی از نقشه‌های دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به دنبال راه انداختن جنگ اقتصادی است تا کشور ما را با بحران اقتصادی و معیشتی مواجه کند.

قطع امید از بیگانگان کلید پیروزی در برابر دشمنان

سردار نقدی توصیه‌هایی هم برای مقابله با جنگ اقتصادی بیان کرد و گفت: قطع امید از بیگانگان و اتکا به توان داخلی مهمترین مولفه است تا بتوانیم در این جنگ مقابل دشمن پیروزی شویم.

وی در ادامه سخنان خود در جمع زائران سرزمین نور تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ما با دستان خالی در همه عرصه‌ها پیروز شدیم و مقابل دشمن ایستادگی کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز دستمان پرُ است، ولی مشکلاتی داریم که این مشکلات نیز دلایل گوناگونی دارد.

سردار نقدی جدا شدن از راه شهدا را از جمله دلایل مشکلات موجود کشور عنوان کرد و ادامه داد: شهدای عزیز ما امیدشان به بیگانه نبود بلکه فقط به خدا توکل و امید داشتند که ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نکات مهمی را هشدار داد و تاکید کرد: نباید برای حل مشکلات اقتصادی نگاه خود را معطوف به وزارت خارجه کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به این نکته مهم که اقتصاد ما باید در دست نهاد‌های اقتصادی کشور باشد، بیان کرد: اگر نگاه ما به مذاکره با دشمنان معطوف شد و مشکلات کشور را به آن گره زدیم از این مسئله به طور قطع ضربه می‌خوریم.

 

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض