Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@23:15:36 GMT

مرگ مرد ۲۲ ساله پس از سقوط ۹ طبقه‌ای + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۲۷۹

مرگ مرد ۲۲ ساله پس از سقوط ۹ طبقه‌ای + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 08:50 صبح امروز حادثه سقوط کارگر در یک ساختمان در دولت‌آباد، ابتدای بلوار قدس، کوچه سنگبریها به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 14 به همراه گروه امداد و نجات دو این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته توکل قاسم‌پور؛ رئیس ایستگاه 14 آتش‌نشانی تهران، کارگر 22 ساله‌ای حین کار در یک ساختمان هشت طبقه در حال ساخت، به علت نامشخصی از طبقه هفتم به طبقه منفی دو (در انتهای چاهک آسانسور) سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی وارد چاهک آسانسور شده و با استفاده از برانکارد مخصوص، کارگر مصدوم را به بیرون از چاهک منتقل کردند.

قاسم‌پور تصریح کرد: پس از انتقال وی به محیط امن و تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد این فرد به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به کارگران ساختمانی و مهندس ناظر ساختمان، جسد متوفی را برای  بررسی علت مرگ، نحوه وقوع این حادثه و انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)

شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این مجتمع آپارتمانی که متشکل از ۳ برج ۱۴ طبقه‌ای است فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه دارد و هیچ‌کس مجبور نیست برای کاری بیرون برود. این برج‌ها با تونل‌های زیرزمینی به هم متصل می‌شوند که ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند و هیچ‌کس در این فاصله زمانی نمی‌تواند وارد این شهر ساختمانی شده یا خارج شود.

در این ساختمان مکانی هم برای پذیرایی از مهمانان خارجی دارد. همه مردم این شهر یکدیگر را می‌شناسند و به‌سرعت غریبه‌ها را شناسایی می‌کنند.

البته حدود ۵درصد از جمعیت این شهر در ساختمانی دیگر به نام «مانور»، که کوچکتر از برج‌های بگیچ است، زندگی می‌کنند.

برج مانور

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود