Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@13:09:47 GMT

راه حل جالب برای مشکل دوربین جلویی سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۳۹۸

راه حل جالب برای مشکل دوربین جلویی سامسونگ

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هفته گذشته سامسونگ گوشی هوشمند و تاشوی جدیدی به نام «harivinde S10» را به بازار عرضه کرد ظاهرا کاربران از موقعیت دوربین های جلویی این گوشی در صفحه نمایش ناراحت هستند، برخی از کاربران راه حل های جالبی برای مخفی کردن این دوربین ها با استفاده از عکس پیدا کرده اند. در اینجا برخی از عکس های جالب که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است را می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی بزودی در همه کشورها به بازار عرضه خواهد.

اما به نظر می رسد که بسیاری از کاربران از دوربین جلویی آن راضی نیستند.

برخی از کاربران راه حل های جالبی برای مخفی کردن این دوربین ها با استفاده از عکس پیدا کرده اند.

در اینجا برخی از عکس های جالب که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است را می توانید ببینید.

انتهای پیام/

289 / 279 سامسونگ دوربین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سامسونگ دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی عمر باتری سامسونگ گلکسی S25 را افزایش می‌دهد

ایتنا - سامسونگ ایده استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش عمر باتری را سال‌ها پیش، قبل از اینکه ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید به شکل کنونی ظاهر شود، به اجرا گذاشت.
غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ به دنبال افزایش عمر باتری در سری گلکسی S25 با تکیه بر هوش مصنوعی به جای افزایش ظرفیت باتری‌ها است.

به گزارش ایتنا، سامسونگ ایده استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش عمر باتری را سال‌ها پیش، قبل از اینکه ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید به شکل کنونی ظاهر شود، به اجرا گذاشت.

بر اساس آنچه "aitnews" از وب سایت فنی "WCCFTech" گزارش داده است، سامسونگ با یادگیری از الگوهای کاربر و بهبود وظایفی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، برای بهبود عمر باتری تلاش کرده است.

افشای اطلاعات تایید کرد که این ویژگی عمر باتری گلکسی اس 25 اولترا را بین 5 تا 10 درصد افزایش می‌دهد، اما مشخص نیست که این شرکت چگونه می‌تواند بدون کنترل هوشمند عملکرد و وظایف پس زمینه، عمر باتری را افزایش دهد.

سامسونگ در سال جاری استفاده از هوش مصنوعی را در مقیاس وسیع آغاز کرد و سری گلکسی S24 اولین گوشی این کمپانی بود که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها بود که شرکت آن را “Galaxy AI” نامید.

دیگر خبرها

  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • هوش مصنوعی عمر باتری سامسونگ گلکسی S25 را افزایش می‌دهد
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد