Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@14:19:14 GMT

زمان دقیق اکران انیمیشن رشته گمشده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۶۰۵

زمان دقیق اکران انیمیشن رشته گمشده مشخص شد

خبرگزاری میزان- انیمیشن "رشته گمشده" به کارگردانی "کریس باتلر" نام انیمیشنی است که جکمن در آن صداپیشگی خواهد کرد. این انیمیشن اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 12 آپریل سال 2019 آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، انیمیشن "رشته گمشده" به کارگردانی "کریس باتلر" نام انیمیشنی است که جکمن در آن صداپیشگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 12 آپریل سال 2019 آغاز خواهد کرد.

"هیو جکمن" بازیگر مطرح سینمایی هالیوود به تازگی حضور در یک انیمیشن را پذیرفته قرار است در آن صداپیشگی نقش اصلی را بر عهده داشته باشد.

علاوه بر هیو جکمن، بازیگران مطرحی همچون "زوئی سالدانها"، "اما تامپسون"، "زک گالینفیکس"، امریتا آچارایا، "استیفن فرای"، دیوید ویلیامز و مت لوکاس در این انیمیشن صداپیشگی را عهده دار بوده اند.

داستان این انیمیشن در مورد پروفسوری با بازی "هیو جکمن" است که در پی آزمایشاتی عجیب برای زندگی در حیات وحش نا خودآگاه به یک میمون مبدل شده و مشکلات فراوانی برایش به وجود می آید.

کریس باتلر دومین تجربه ساخت انیمیشن خود را پشت سر می گذارد. وی که از عوامل انیمیشن موفق "کوبو و دو تار" محسوب می شود پیش از "رشته گمشده" کارگردانی انیمیشن "پارانورمن" را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هیو جکمن رشته گمشده اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»