Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@02:57:23 GMT

قاتلان فراری در بندر ماهشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۷۵۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عاملان تیراندازی منجر به قتل در شهرستان بندر ماهشهر دستگیر شدند. آفتاب‌‌نیوز : سردار 'حیدر عباس زاده' روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارش وقوع یک قتل در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و بررسی وقایع مربوط به قتل مشخص کرد 2 نفر با یک قبضه سلاح شکاری به سوی مقتول تیراندازی کرده وی را مصدوم کرده اند که در نتیجه به علت شدت جراحات وارده وی فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباس زاده عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام کارهای اطلاعاتی- پلیسی قاتلان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان در جریان تحقیقات به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی بیان کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این عملیات سلاحی که بوسیله آن تیراندازی منجر به قتل انجام شده از متهمان کشف و ضبط شد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.
به گزارش ایرنا، چندی پیش 2 موتورسوار با تیراندازی به سمت یک خودروی پراید، راننده آنرا به قتل رسانده و متواری شدند.
همچنین در تیراندازی دیگری در بندر امام در صبح روز بعد حادثه ماهشهر، راکبان یکدستگاه موتورسیکلت یک شهروند را در خیابان به رگبار بستند که فرد مذکور به علت شدت جراحت در بیمارستان جان باخت.
طی چند روز گذشته نیز 2 فقره حمله مسلحانه به 2 نفر از شهروندان و مصدومیت آنها درناحیه صنعتی و شهرک طالقانی ماهشهر در فاصله یک روز صورت گرفت که علت هر 2 مورد توسط مسئولین اختلافات شخصی عنوان شده بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتلان فراری بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سرکوب/گزارش«CNN»ازآمار بازداشت دانشجویان درکمتر از۱۵روز!

به گزارش خبرگزاری مهر، سرکوب تظاهرات کنندگان در دانشگاه کلمبیا در نیویورک موجی از فعالیت را در دانشگاه‌های سراسر آمریکا به راه انداخت، که براساس آخرین گزارش‌ها بیش از ۱۵۰۰ بازداشتی داشته است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا: بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ نفر در کمتر از ۱۵ روز از آغاز اعتراض‌های دانشجویان حامی فلسطین بازداشت شده‌اند.

بیش از ۴۰۰ معترض روز سه شنبه دستگیر شدند.

از این تعداد، حدود ۳۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا و دانشکده سیتی کالج نیویورک دستگیر شدند.

از سوی دیگر، در ادامه سرکوب شدید دانشجویان و حامیان غزه در دانشگاه‌های مختلف آمریکا، خبرنگار CNN در گزارشی تصویری از یورش پلیس و سرکوب و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا اذعان کرد: «من موارد زیادی را در سراسر جهان پوشش داده‌ام و هرگز این تعداد پلیس را در یک منطقه ندیده‌ام.»

در سرتاسر آمریکا، مقامات اداری دانشگاه‌ها تلاش کرده - و تا حد زیادی ناکام مانده‌نده‌اند - تا تظاهرات اعتراضی دانشجویان حامی غزه را سرکوب کنند، تظاهرات‌هایی که غالب آنها، شاهد مداخله خشونت‌آمیز پلیس بوده‌اند، با گزارش‌های ویدئویی که از ایالت‌های مختلف منتشر شده و نشان می‌دهد که صدها دانشجو - و حتی اعضای هیئت علمی - به زور دستگیر شده‌اند. معترضان خواستار عفو دانشجویان و اعضای هیأت علمی که به دلیل اعتراض تنبیه یا اخراج شده‌اند، هستند.

نیروهای گارد پلیس و مدیران دانشگاه‌ها در روزهای اخیر با معترضان طرفدار فلسطین در تعداد فزاینده‌ای از دانشگاه‌های سراسر کشور درگیر شده‌اند و دانشجویان را بازداشت کرده، اردوگاه‌ها را برچیده و دانشجویان را به عواقب تحصیلی تهدید کرده‌اند.

کد خبر 6094743

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • اعتراضات ضد جنگ؛ خط و نشان پلیس آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • بزرگترین سرکوب/گزارش«CNN»ازآمار بازداشت دانشجویان درکمتر از۱۵روز!
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند