Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهتاش فریبا  در خصوص دیدار استقلال برابر العین امارات که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: بازی خوبی بود. اعتقاد دارم استقلال از یک استراتژی کاملاً صحیح و درست استفاده کرد. کنترل بازی، فشار به حریف و استفاده از موقعیت‌ها، روشی بود که استقلال در این دیدار به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم آبی پوشان حملات سریع و بازی سرعتی را به سمت دروازه حریف به وجود آوردند، اما تنها ایرادی که بازیکنان داشتند این بود که در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و تا حدودی خودخواهانه عمل کردند. به عنوان مثال باید بگویم اگر فرشید اسماعیلی در نیمه دوم به جای زدن یک ضربه بی دقت به زکی پور پاس داده بود وی می‌توانست به راحتی دروازه العین را به راحتی باز کند. در مجموعه استقلال موقعیت‌های زیادی را از دست داد و اعتقاد دارم آن‌ها فکر می‌کردند که در حال بازی با یک تیم لیگ دو هستند نه اینکه با یک تیم بزرگ بازی کنند.

وی در خصوص وضعیت داوری این دیدار تصریح کرد: باید بگویم من همیشه وقتی بازی را تماشا می‌کنم به دلیل استرسی که دارم نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم، اما وقتی برای چندمین بار این بازی را تماشا می‌کنم متوجه می‌شوم که عملکرد داور چگونه بوده است. قضاوت داور عمانی این دیدار هم در مجموع خوب بود و ایرادات زیادی نداشت البته اگر در این بازی‌ها از سیستم WAR استفاده می‌شد مطمئناً این بازی به سود استقلال به پایان می‌رسید.

فریبا در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند با این شرایط به دور بعد صعود کند؟ گفت: همه چیز در فوتبال اتفاق می‌افتد. زیبایی و جذابیت فوتبال این است که کسی نمی‌داند در پایان چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؛ بنابراین اگر بتوانیم الدحیل را شکست داده و دو امتیاز از بازی رفت و برگشت برابر الهلال به دست آورده و العین را در امارات شکست دهیم مطمئن باشید به دور بعد صعود خواهیم کرد.

وی یادآور شد: الهلال عربستان تقریباً صعودش قطعی شده و این می‌تواند به نفع استقلال باشد، زیرا معمولاً تیم‌هایی که صعود می‌کنند به بازیکنان اصلی خود استراحت می‌دهند، اما تنها مشکل ما با عربستان این است که به لحاظ سیاسی، مشکلاتی با هم داریم که بعید می‌دانم آن‌ها به راحتی بخواهند به ما امتیاز بدهند خصوصاً اینکه علیرضا منصوریان به همراه ذوب آهن توانستند یک تیم عربستانی را به نام النصر را شکست داده و حتماً الهلال برای گرفتن انتقام به مصاف استقلال خواهد آمد.

مربی پیشین استقلال در پایان و در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر نساجی قائم شهر خاطرنشان کرد: شرایط بازی‌های لیگ برتر با لیگ قهرمانان بسیار متفاوت است، اما از لحاظ روحی استقلال در شرایط خوبی است و با توجه به اینکه بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود می‌تواند مقابل این تیم به پیروزی دست یابد، اما تنها نگرانی من و هواداران، فشار بازی هاست که متأسفانه فرشید اسماعیلی و ووریا غفوری دچار مصدومیت شده و این فشار می‌تواند دیگر بازیکنان را هم مصدوم کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

بهتاش فریبا:بازیکنان استقلال خودخواه بودند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!

در اتفاقی نادر و عجیب در باشگاه بزرگ استقلال، مدیران اخراج شده ، کارت بازی اعضای تیم را بردند و پس نداده‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود که اعضای این تیم در اتفاقی غیرقابل باور در یک لیگ حرفه‌ای کارت بازی ندارند!

داستان از این قرار است که تا چند روز قبل کارت بازی رسمی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار نصرالله خواجه‌گیری سرپرست تیم بوده و بلافاصله بعد از برکناری علی خطیر، او هم از سمت خود اخراج شد و آتیلا حجازی سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که تا آخرین ساعات شب گذشته کارت بازی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار سرپرست و تیم مدیریتی جدید به دلایلی نامعلوم قرار نگرفته است.

خواجه‌گیری همان فرد گمنامی است که به واسطه رفاقت با خطیر، بعداز استعفای علی سامره، از بهمن ماه گذشته به عنوان سرپرست تیم استقلال بدون هیچ سابقه‌ای در این سطح ، جای بزرگان باشگاه را اشغال کرد و چندی پیش هم توسط جواد نکونام از تمرین اخراج و به اطراف تیم راه داده نشد.

به همین ترتیب برای محکم کاری با سازمان لیگ مذاکره شده که برای این بازی اگر به موقع کارت‌های اصلی به دست استقلالی‌ها نرسید، کارت المثنی برای آبی‌ها صادر شود تا آنها مشکلی برای برگزاری بازی حساس با ذوب‌آهن نداشته باشند.

اگر تیم مدیریتی سابق استقلال تا ظهر امروز کارت‌ها را برنگرداند، کارت جدید و المثنی صادر خواهد شد.

حال اینکه کارت‌های اصلی کجاست و چرا بعد از تغییرات به مدیریت جدید تحویل داده نشده و هدف از پس ندادن آن در چند روز اخیر چه بوده، موضوعی است که سرپرست و مدیران سابق «اخراجی» استقلال باید به مردم و رسانه‌ها درباره‌اش توضیح بدهند.

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد