Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:59:26 GMT

دینامو زاگرب بدون محرمی به بنفیکا باخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۶۱۷۳

دینامو زاگرب بدون محرمی به بنفیکا باخت

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب کرواسی در شب شکست تیمش برابر بنفیکا پرتغال حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم دینامو زاگرب که برخلاف دیدار اخیرش در لیگ یک کرواسی صادق محرمی را در ترکیب و فهرست مسابقه نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم دا لوز لیسبون مقابل بنفیکا پرتغال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران محرمی که هفته قبل مقابل در دیدار خانگی مقابل بنفیکا به برتری یک بر صفر رسیده بود، در طول ۹۰ دقیقه در بازی برگشت برابر حریف پرتغالی با همین نتیجه شکست خورد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

دینامو زاگرب کرواسی در وقت‌های اضافه نتوانست به گل برسد و از سوی دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد تا با دریافت دو گل دیگر، در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر شکست بخورد و از لیگ اروپا حذف شود.

 

صادق محرمی که در ۶ مسابقه مرحله گروهی و دیدارهای دور حذفی لیگ اروپا تنها یک بار در ترکیب دینامو زاگرب قرار گرفته بود، امشب هم در لیست مسابقه تیمش برابر بنفیکا پرتغال حضور نداشت.

دینامو زاگرب صادق محرمی بنفیکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دینامو زاگرب صادق محرمی بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد

قهرمان کشتی المپیک و جهان که در تورنمنت زاگرب مغلوب نماینده ایران شد، می‌گوید باخت او مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین روش مبارزه رقبایش مقابل او را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل اسنایدر که بار دیگر به عضویت تیم ملی آمریکا درآمده و قرار است نماینده 97 کیلوگرم این کشور در بازی‌های المپیک پاریس باشد، در حالی که سهمیه حضور در المپیک را هم با سومی در رقابت‌های 2023 بلگراد به دست آورد، درباره شکست سنگین 11 بر صفری که آنجا مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرد، گفت: قد او بلند است و استایلش متفاوت. سبک کشتی من به سبک تاج‌الدینوف نمی‌خورد. او منتظر است که حریف حمله کند و بعد از اشتباه او امتیاز بگیرد اما من کشتی‌گیری هستم که وسط تشک هر چه آمد، می‌زنم. استراتژی کشتی من به او نمی‌خورد.

قهرمان المپیک و جهان قد بلند کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین را مانع سختی در راه اجرای فن دانسته و ادامه داد: اینکه قدش بلند است، اذیتم می‌کند. استراتژی قبلی من مقابل او جواب نمی‌دهد. باختی که به تاج‎‌الدینوف دادم، باعث شد خیلی از رقبایم در دنیا روش کشتی‌شان را با من عوض کنند.

اسنایدر امسال کار سختی برای قرار گرفتن روی سکو دارد. او که سال گذشته در پی آسیب‌دیدگی عبدالرشید سعدالله‌یف و انصرافش از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بعد از شکست مقابل تاج‌الدینوف، بدون مبارزه مدال برنز مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد، حالا پیش روی خود علاوه بر تاج‌الدینوف که شکست سنگینی را مقابل در بلگراد تجربه کرد، امیرعلی آذرپیرا را می‌بیند که پیش از کسب سهمیه المپیک در تورنمنت زاگرب موفق به شکست او شد.

همچنین اگر عبدالرشید سعدالله‌یف به پاریس بیاید، خودش هم رقیب سنتی و سرسخت اسنایدر است و اگر هم همچنان اسیر محرومیت باشد، به جایش علیخان جبرئیلوفی خواهد آمد که سهمیه المپیک را در این وزن برای روس‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد