Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس درباره بازی استقلال و العین به خبرنگار برنا گفت: استقلال با توجه به شرایطی که داشت می توانست نتیجه خیلی خوبی بگیرد و مقابل العین به برد پرگل دست پیدا کند. اگر موقعیت های آبی پوشان گل می شد این تیم با اختلاف زیاد برنده میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته استقلال گل راحتی را دریافت کرد و بی تردید کادر فنی این تیم این مشکل را آنالیز و حل می کند. روی هم رفته استقلال با خریدهایی که در نیم فصل داشته به یک هارمونی خوب و امیدوار کننده دست پیدا کرده و باید به بازی های آینده این تیم حتی مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان امیدوار بود. درست است که الهلال تیم قدیمی و ریشه داری است اما این استقلال هر روز بهتر می شود و تا اواسط فروردین می تواند به وضعیت بهتری دست پیدا کند تا بتواند مقابل الهلال به برتری برسد.

هافبک پیشین پرسپولیس در ادامه پیرامون بازی این تیم مقابل السد قطر گفت: این بازی برای السد خیلی حیثیتی بود، نباید این نکته را فراموش کنیم که آنها سال گذشته توسط پرسپولیس حذف شده بودند و می خواستند به هر شکلی که شده در خانه مقابل حریف خود به برتری برسند که البته با یک گل که آفساید هم بود به خواسته خود رسیدند.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل بازیکنانی جدیدی گرفته که روند هماهنگی آنها با بازیکنان اصلی باید سرعت بیشتری بگیرد و برانکو به ترکیب ثابت و ایده آل خود دست پیدا کند. فکر می کنم پرسپولیس می‌تواند از گروه خود صعود کند و در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

سیدعباسی در پایان عنوان کرد: برای استقلال و پرسپولیس در آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تمام نمایندگان ایران از جمله ذوب آهن نیز بتواند از گروه خود صعود کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال ایران هافبک سابق پرسپولیس استقلال العین استقلال و الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم