Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوکلاهاما سیتی تاندر در شبی که راسل وستبروک به رکورد بیست و هفتمین تریپل دابل خود در طول فصل دست یافت، در خانه ایندیانا متحمل بیست و هفتمین شکست فصل خود شد.

طرفداری - در دیدارهای صبح امروز (جمعه) دو تیم ایندیانا پیسرز و اوکلاهاما سیتی تاندر از سری رقابت های بسکتبال NBA، برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این میزبان و تیم  رده سوم کنفرانس شرق بود که با نتیجه نزدیک 108-106 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی که در آن پال جرج با کسب 36 امتیاز، بهترین بازیکن زمین از این حیث شناخته شد و  راسل وستبروک هم با کسب 19 امتیاز، 14 ریباند و 11 پاس منجر به امتیاز، موفق به ثبت یک تریپل دابل دیگر شد تا به بیست و هفتمین تریپل دابل فصل خود دست یابد. هرچند با همه این تفاسیر ایندیانا در خانه و استادیوم بانکرز لایف موفق به شکست تاندر شد تا با کسب چهل و چهارمین برد فصل خود، در رده سوم منطقه کنفرانس شرق جای گیرد.

گزارش بازی

میهمان بازی را بهتر شروع می کند تا اولین امتیازات این دیدار به نام پال جرج و اوکلاهاما سیتی ثبت گردد. امتیازات پال جرج در کنار استیون آدامز سبب شد تا تاندر کوارتر نخست را با نتیجه 22-29 به سود خود به پایان برساند. کوارتر دوم نیز برتری بازهم ازآنِ شاگردان بیلی داناوان بود تا اوکلاهاما، دومین کوارتر این دیدار را با حساب 28-34 با پیروزی پشت سر بگذارد. نیمه اول این دیدار مهیج و تماشایی با نتیجه 50-63 با برتری اوکلاهاما سیتی تاندر پایان می پذیرد.

نیمه دوم این بازی اما داستانش با نیمه نخست متفاوت بود و این بار نوبت به تیم کنفرانس شرق و میزبان این دیدار یعنی ایندیانا پیسرز می رسد تا بازی خوب خود را به حریف دیکته کند. کوارتر سوم با امتیازاتِ بویان بوگدانوویچ با نتیجه 31-25 به سود ایندیانا پایان می یابد. کوارتر پایانی از راه می رسد و ایندیانا برای اینکه بازنده این دیدار خانگی نباشد، بازی را بهتر شروع می کند. تلاش بازیکنان میزیان جواب می دهد و آن ها این کوارتر را نیز با 9 امتیاز برتری و با حساب 27-18 با پیروزی پشت سرمی گذارند. درنهایت این بازی نزدیک و تماشایی با برتری نماینده کنفرانس شرق و با حساب 108 به 106 به پایان می رسد تا ایندیانا با کسب چهل و چهارمین برد فصل خود در جایگاه سوم کنفرانس شرق قرار گیرد. اوکلاهاما سیتی هم با این نتیجه، بیست و هفتمین شکست فصلش را پذیرا می شود تا در رده پنجم کنفرانس غرب جای گیرد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند ایندیانا پیسرز 45.1% 31.8% 16 39 اوکلاهاما سیتی تاندر 44.2% 46.7% 18 44 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس ایندیانا پیسرز دومانتاس سابونیس 26 دومانتاس سابونیس 7 درن کالیسن 7 اوکلاهاما سیتی تاندر پال جرج 36 راسل وستبروک 14 راسل وستبروک 11

جدول بسکتبال NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر اندازه سرمایه گذاری "سیتی گروپ"، مالک منچسترسیتی، در خیرونا جواب داده و این تیم در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد، در تروا شرایط برعکس است. تیمی که در رده هفدهم لیگ دو فرانسه قرار دارد و در خطر سقوط است. تروا که سال قبل به دسته دوم سقوط کرد، حالا در خطر سقوط به دسته سوم قرار دارد.

دیشب با تساوی 1-1 خانگی برابر والنسین این احتمال قوت گرفت. در دقایق پایانی این بازی خانگی، هواداران اشیا زیادی به زمین پرتاب کردند از جمله مواد آتش زا که باعث وقفه طولانی در بازی شد. عجیب اینکه بازیکنان نیز اشیا را به طرف سکوها برگشت دادند.

هواداران عصبانی با خشم فریاد می زدند: «مرسی سیتی.»

دیگر خبرها

  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم