Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@12:13:57 GMT

اردوغان: سیسی طراح یک قتل‌عام است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۶۴۸۳

رئیس‌جمهور ترکیه اظهار داشت جهان نه با جاه‌طلبی، انتقام و حسادت، بلکه با نیکی‌کردن نجات می‌یابد. آفتاب‌‌نیوز : رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین اظهار کرد: تحولات سوریه، عراق، یمن، لیبی و فلسطین برای این بود که مسلمانان خوب را از بد، ظالم را از مظلوم و دوست را از دشمن جدا کنند.
او ادامه داد: نقاب‌ها افتاده و واقعیت آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تحولات تفاوت دموکراسی لفظ و واقعی و مدافعان راستین حقوق بشر با استعمارگران آشکار شد.
رئیس‌جمهوری ترکیه ضمن انتقاد از اجلاس مشترک اعضای اتحادیه عرب و اروپا با عنوان «سرمایه‌گذاری برای ثبات» بدون حضور نیمی از کشورهای عربی در شرم‌الشیخ مصر گفت: در حالی که اعدام در اتحادیه اروپا ممنوع است، شما چطور توانستید دعوت السیسی را بپذیرید؟ او طراح یک قتل‌عام است.
اردوغان ادامه داد: بسیاری خواستار آشتی من با سیسی هستند اما من همواره با این مسأله مخالف کرده و خواهم کرد زیرا من هرگز با کسی که مخالف دموکراسی است و همکاران خود و نیز محمد مرسی (رئیس‌جمهوری پیشین) را که حمایت ۵۲ درصدی مردم مصر را دارد، به زندان انداخته، پشت یک میز نخواهم نشست.
اردوغان درباره پرونده قتل جمال خاشقجی نیز اعلام کرد: پیگیر این پرونده هستیم. اگر لازم باشد تحقیق و محاکمه درباره این مسأله در دادگاه بین‌المللی را مطرح خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان ترکیه مصر السیسی قتل عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد

راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این‌که کنسرسیوم توسعه ریلی مجوز قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه را نداشت از آمادگی برای حمل بارهای ترانزیتی این مسیر خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه به شرح زیر است؛

علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام 10 واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام کرد. متاسفانه پس از گذشت 7 روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه