Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:06:08 GMT

ساری: اولیویه ژیرو برای چلسی بازیکن مهمی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۶۷۳۳

ساری: اولیویه ژیرو برای چلسی بازیکن مهمی است

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی بعد از پیروزی پرگل 5-0 در زمین دیناموکیف و صعود به مرحله بعدی از اولیویه ژیرو و هت‌تریکش در این بازی تمجید کرد و او را بازیکنی مهم برای چلسی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در زمین خود موفق شده بود در استمفوردبریج، دیناموکیف را 3-0 شکست دهد دیشب در ورزشگاه خانگی تیم اوکراینی، دینامو را با نتیجه 5-0 در هم کوبید تا در مجموع با نتیجه 8-0 از این مرحله صعود کرده و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مائوریسیو ساری، سرمربی آبی‌های چلسی بعد از بازی از اولیویه ژیرو، ستاره تیمش که در جریان پیروزی 5-0 هت‌تریک کرده بود تمجید کرد و او را یکی از مهم‌ترین بازیکنان چلسی دانست. ساری همچنین گفت دوست دارد تا فینال لیگ اروپا با تیم سابقش، ناپولی روبرو نشود.

 

 

مائوریسو ساری در پایان بازی گفت:" ژیرو در این چند وقت اخیر هر وقت که به زمین فرستاده شده عالی بازی کرده و در این رقابتهای 9 گل برای ما زده است. اولیویه برای ما بازیکن مهمی است. من از او و هت‌تریک امشبش خیلی راضی و خوشحالم".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و برنامه‌مان هم این بود که بازی را مقتدرانه شروع کنیم چون بعد از نتیجه‌ای که در استمفوردبریج بدست آورده بودیم می‌دانستیم که گل زدن در این بازی برایمان مهم است".

 

ساری در ادامه افزود:" ما خیلی زود به هدف‌مان رسیدیم و 5 دقیقه از بازی گذشته بود که گل زدیم. در نتیجه حریف با موقعیت واقعا دشواری روبرو شد. ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و در نیمه دوم هم توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. رویهم‌رفته معتقدم در مجموع 90 دقیقه عملکرد عالی‌ای داشتیم".

 

 

 

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با سه پیروزی مقابل افغانستان، بحرین و کویت در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا راهی مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا حالا خود را برای دیدار امروز، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، آماده کند.

بهروز عظیمی جوان‌ترین بازیکن حاضر در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران که در دیدار با بحرین هم توانست گل زیبایی را به ثمر برساند، در خصوص آخرین وضعیت خود و هم‌تیمی‌هایش با رسانه فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

* وضعیت حال و هوای تیم پس از صعود قاطع به دور حذفی جام ملت‌های آسیا چطور است؟ باید تجربه جذابی برایت باشد...

خدا را شکر آخرین بازی گروهی را مقابل کویت با پیروزی پرگل و بدون گل خورده پشت سر بگذاریم. جو تیم خیلی خوب است. خدا را شکر جو تیم روز به روز بهتر می‌شود و تمرکز بالاتر می‌رود. همدل‌تر از همیشه شده‌ایم تا هر آنچه کادر فنی برای ما منظور کرده‌ است را در مسابقه اجرا کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی برای ملت ایران بگیریم. بازی مقابل قرقیزستان می‌تواند سخت باشد. چند ماه پیش با آنها بازی کردیم. قرقیزستان در همان بازی توانست در چند دقیقه ابتدایی فشار بیاورد، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم و جشن صعود به مرحله بعدی را بار دیگر بگیریم.

* فکر می‌کردی در اولین تجربه جام ملت‌ها بتوانی گلزنی کنی؟

سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست. همه تیم‌ها خیلی پیشرفت کرده‌اند و دیگر هیچ دیداری ساده نیست. من در دوره‌های قبلی نبودم اما از باتجربه‌ها می‌شنوم که چقدر همه تیم‌ها عوض شده‌اند. تمام تیم‌ها پیشرفت داشته‌اند. وقتی ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شد، معنی‌اش جام شگفتی‌ها در این دوره است. از کادر فنی بابت اعتمادی که داشتند خیلی تشکر می‌کنم. احساس خوبی دارم در جمع فعلی هستم و برای موفقیت کشورم تلاش می‌کنم.

* پیش‌بینی تو از نتیجه این دوره از رقابت‌ها چیست؟

وقتی به قهرمانی فکر می‌کنید هیچ چیز دیگری مهم نیست. واقعا قرقیزستان با برزیل در مسیر قهرمانی فرق نمی‌کند. باید با تمام توان بازی کرد و به پیروزی در هر دیدار رسید. تیم ملی ایران به هیچ چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏