Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالگردهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه، 24 اسفند، مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه از جمله شهرهای غزه، رفح و خان یونس را هدف حملات موشکی قرار دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ساعتی پس از آنکه گزارش‌هایی از گشت‌زنی هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی بر فراز غزه منتشر شد، ساکنان مناطق جنوبی نوار غزه از شنیده شدن صدای انفجارهای متعدد در این مناطق خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۲ راکت از این منطقه به سمت تل‌آویو شلیک شده است. گفته می‌شود این حمله راکتی سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی را وادار به واکنش کرده است.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواسته است به پناهگاه‌ها بروند. به نقل از تایمز آو اسرائیل، صدای آژیر حمله موشکی تاکنون در شهر‌های «غوش دان» و «تل‌آویو» در مرکز سرزمین‌های اشغالی شنیده شده است.
به گفته رسانه‌های اسرائیلی پس از حمله موشکی تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت به تل‌آویو، هیئت مصری فعال در نوار غزه، این منطقه را ترک کرد.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای بررسی حمله موشکی امشب جلسه فوق‌العاده امنیتی با فرماندهان ارتش این رژیم تشکیل داد.

به نوشته جروزالم پست، پس از حمله موشکی، «رون هولدای»، شهردار تل‌آویو، دستور بازگشایی تمام پناهگاه‌های این شهر را صادر کرد. جروزالم پست همچنین گزارش داد که شهرک صهونیست‌نشین «بِت ال» از سمت مناطق فلسطینی هدف شلیک گلوله‌های تفنگ قرار گرفته است.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت شلیک این موشک‌ها را بر عهده نگرفته است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله اسرائیل غزه هواپیمای مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی