Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زابل در رابطه با برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی در این دانشگاه گفت: به دلیل تعطیلات این مراسم در مسجدی خارج از دانشگاه برگزار می‌شود.

آذرباد، مسئول روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویان در این دانشگاه گفت: به دلیل تعطیل بودن دانشگاه در این ایام این مراسم در مسجدی خارج از دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آذرباد با بیان اینکه تا کنون ۷ دانشجو برای حضور در مراسم اعتکاف دانشجویی ثبت نام کرده اند، گفت: اگر تعداد دانشجویان زیاد شود، مسجدی در خارج از دانشگاه برای حضور دانشجویان در نظر گرفته خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتکاف دانشجویی مراسم اعتکاف دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان مراسم اعتکاف دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین