Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: روی اعصاب خط‌خطی‌ام راه می‌رفت‌. نمی‌خواستم با او درگیر شوم. آن‌قدر خسته بودم که حوصله جر و بحث نداشتم. به داخل اتاق رفتم و درحالی که احساس گرسنگی شدیدی داشتم برق را خاموش کردم. صدایش گوشم را آزار می‌داد. پتو را روی سرم کشیدم تا صدای غرولندش را نشنوم .

چند دقیقه بعد‌، با غیظ در اتاق را باز کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دید برق خاموش است و سرم را زیر پتو برده‌ام حرصش بیشتر در‌آ‌مد. برق را روشن کرد و دوباره صدایش بلند شد. این بار از پدر و مادرم بد می‌گفت. من هم به خانواده او توهین کردم‌. حرصش در‌آ‌مده بود و سر و صدا می‌کرد. هرچه می‌گفتم جلوی در و همسایه آ‌برو‌ریزی نکن فایده‌ای نداشت. از کوره در رفتم و...

همان موقع شب قهر کرد و به خانه پدرش رفت. دو سه روزی از او بی‌خبر بودم. وقتی سراغش را گرفتم پدر و مادرش جواب سربالا دادند و می‌گفتند نمی‌دانند دخترشان کجاست. بالاخره ردش را پیدا کردم و فهمیدم به خانه خواهرش که در مشهد زندگی می‌کند آ‌مده است. خیلی عصبی شده بودم و توقع نداشتم بدون اجازه من چنین کاری بکند.

دنبالش آمدم و به خودم تأکید می‌کردم باید صبور باشم. ولی او جلوی خواهرش و باجناقم مرا سنگ روی یخ کرد. دوباره اعصابم خرد شد و‌...

می‌خواستم با زور و تهدید او را همراه خودم ببرم که همسایه‌ها به پلیس زنگ زدند. من دوستش دارم و نمی‌خواستم کار به اینجاها کشیده شود‌. چه کنم که همسرم سرناسازگاری گذاشته است. مشکل ما از مدتی قبل و دلخوری کوچکی که در یک میهمانی بین خانواده همسرم و پدر و مادر من به وجود آ‌مد، شروع شد. بزرگ‌ترها کوتاه آمدند و از هم گذشتند‌. ولی همسر من کاسه داغ‌تر از آ‌ش شد و دست‌بردار نبود. او مدام ماجرای آن میهمانی را مرور می‌کرد و از خانواده‌ام بد می‌گفت.

دندان روی جگر می‌گذاشتم و تحمل می‌کردم. اما این دم عیدی یک فهرست بلند‌بالا برای خرید دستم داد و می‌خواست با ولخرجی انتقام بگیرد. نمی‌دانم گناه من چه بود که باید تاوان دلخوری بزرگ‌ترها را این طوری پس می‌دادم. آن شب هم برای این موضوع جرو‌بحث راه انداخت و بعد هم موضوع را به بدگویی از پدر و مادرم ختم کرد. قبول دارم که اشتباه کرده‌ام و باید آ‌ستانه صبر خودم را بالا می‌بردم‌. اما همسرم نیز باید بپذیرد که اشتباه می‌کند. حساسیت بیش ازحد او به خانواده‌اش از روز اول زندگی‌مان چندبار مشکل درست کرده است. با این حال چون دوستش دارم همیشه کوتاه آ‌مده‌ام. صحبت‌های کارشناس مشاوره کلانتری کمی هردویمان را آ‌رام کرد. قرار شد برای حل این اختلاف‌های الکی از یک مشاور خانواده کمک بگیریم. امیدوارم مشکل حل بشود و دیگر هیچ وقت احترام همدیگر را زیر پا نگذاریم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث برق احساس آزار شوم دندان عکس قتل مرد دختر مجلس پرونده فیلم زندگی بیمه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش

گردان‌های القسام ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که با انتقاد شدید از نتانیاهو و کابینه‌اش خواستار آزادی فوری شد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که خواستار آزادی فوری و بازگشت به خانه شد.

وی در این ویدیو می‌گوید: من هیرش گولبیرگ بولین پسر یونتان وریتشل هستم که در سال ۲۰۰۰ میلادی در کالیفرنیا آمریکا متولد شدم و اکنون به همراه خانواده‌ام در قدس زندگی می‌کنیم. در هفتم اکتبر درحالی که برای خوش‌گذرانی در یک جشنواره شرکت کردم اسیر شدم و به‌طور خطرناک مجروح شدم و اکنون برای زنده ماندن می‌جنگم. در آن روز هیچ کس نبود که از ما محافظت کند.

این اسیر صهیونیست می‌گوید: بنیامین نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند زیرا من و هزاران اسرائیلی دیگر را رها کردید. خجالت بکشید به خاطر اینکه ۲۰۰ روز ما را رها کردید و تمام تلاش‌های ارتش با شکست مواجه شد. خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • نگاهی به تئاتر شاماران/ردپای افسانه جاماسب در زندگی سیاه باز
  • سرقت برای انتقام!
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش