Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در ۲۰ مسجد استان که دارای کانون فرهنگی و هنری هستند با مشارکت کانون مساجد و تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.   حجت الاسلام بیگی افزود: از تعداد مساجد ذکر شده ۳ مسجد در شهرستان ارومیه می‌باشد که مساجد امام حسین (ع) در محله بهداری، مسجد باب الحوائج (ع) در محله صمدزاده و مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله ایثار و مابقی مساجد در شهرستان‌های شیعه نشین و دو شهرستان بوکان و پیرانشهر برای شرکت معتکفین در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه ثبت نام از معتکفین از روز جمعه جاری در مساجد مورد نظر توسط مدیران کانون‌های مساجد انجام خواهد شد؛ افزود: شرکت کنند گان بصورت حضوری می‌توانند تا ۲۷ اسفند ماه در این مساجد حضور یافته و برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام نمایند.   وی یادآور شد: مراسم معنوی اعتکاف روز‌های سیزدهم ماه رجب مصادف با ۲۹ اسفند و یال روز میلاد حضرت علی (ع) آغاز و پانزدهم ماه رجب به پایان خواهد رسید.   حجت الاسلام بیگی در ادامه اظهار کرد: توزیه ۵ هزار پوستر حاوی احادیث، روایات در مورد اهل بیت (ع)، برگزاری جلسات سخنرانی و احکام، پرسش و پاسخ، دعا و نیایش، قرائت جمعی قرآن کریم و مولود خوانی از جمله برنامه‌هایی است که در مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/م   برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایتمدار ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.   همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد