Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:53:26 GMT

آتش سوزی پاساژ میدان ونک در پایتخت مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۶۳۴

آتش سوزی پاساژ میدان ونک در پایتخت مهار شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مجتمع تجاری پایتخت خبر داد و گفت: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

سید جلال ملکی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت 23 شب گذشته حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری در بالاتر از میدان ونک، خیابان دامن افشار به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه 3 دستگاه بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: محل آتش سوزی در یک مجتمع تجاری 14 طبقه ویژه عرضه لوازم کامپیوتری بود و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، بخشی از طبقات اول و سوم دچار آتش سوزی شده بود.
ملکی ادامه داد: در زمان وقوع حادثه این مجتمع تجاری تعطیل بود اما برخی مالکان بر خلاف اخطارهای آتش نشانان خود را به داخل ساختمان رسانده بودند که عملیات مهار آتش نشانان را دشوار کرده بود.
به گفته وی؛ پس از ساعت ها تلاش آتش نشانان این حریق بدون سرایت به سایر طبقات مهار شد.
ملکی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد و پس از ایمن سازی و تخلیه دود ساعاتی قبل آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.
تهرام/7243/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آتش سوزي پاساژ پايتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین