Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:35:51 GMT

سرمربی جدید شالکه ۰۴ انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۶۴۴

سرمربی جدید شالکه ۰۴ انتخاب شد

مسئولان تیم فوتبال شالکه بعد از اخراج دومنیک تدسکو اتز هدایت این تیم، هوب استیونس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، شکست دور از انتظار ۷ بر صفر شالکه برابر منچسترسیتی پایانی بر حضور دومنیک تدسکو روی نیمکت معدنچیان فوتبال آلمان بود.

مسئولان باشگاه شالکه ۰۴ در نهایت بعد از اخراج این مربی ایتالیایی از سکان هدایت آبی پوشان، هوب استیونس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدسکو در بوندسلیگا نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و تیم سابق او در رده چهاردهم بوندسلیگا قرار گرفته است. این در حالی است که او موفق شد فصل قبل شالکه را به عنوان نایب قهرمانی در بوندسلیگا برساند و موفق شد شالکه را بعد از بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم آلمان معرفی کرد.

هوب استیونس هلندی برای شالکه مربی نام آشنایی است. او تاکنون دو بار به عنوان سرمربی روی نیمکت مربیگری شالکه نشسته است. اولین بار بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲ و در ادامه بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ او روی نیمکت شالکه نشسته است و اکنون برای سومین بار عهده دار هدایت شالکه شده تا مانع سقوط این تیم به دسته پایین‌تر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شالکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که آنها پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهند و مدیران این باشگاه به فکر ایجاد تغییر اساسی در کادر فنی این تیم افتادند.

چند هفته قبل بود که اعلام شد مدیران بایرن با توخل به توافق رسیدند که پس از پایان این فصل و با وجود اینکه او همچنان با این باشگاه قرارداد دارد، به همکاری با یکدیگر خاتمه دهند و جستجو برای یافتن مربی جدید و جانشین او آغاز شد.

اما مشکلی که بایرن در حال حاضر با آن روبرو است این است که نتوانسته گزینه خوبی را برای فصل آینده انتخاب کند و مذاکرات با مربیانی که مد نظر داشته به نتیجه نرسیده است و همین باعث شد که در روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال ادامه حضور توخل روی نیمکت این تیم به گوش برسد.

حالا اتلتیک مدعی شده است که یکی از افراد بسیار نزدیک به این مربی آلمانی که خواسته نامش آشنا شود خبر داده که او به هیچ وجه قصد ندارد پس از پایان این فصل به حضورش در بایرن ادامه دهد و جدایی او از نیمکت بایرن پس از پایان مسابقات فصل جاری قطعی است و شاید این کار را برای این باشگاه بیش از پیش دشوار کند.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی