Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:36:27 GMT

سارقان باغات دزفول با دستان بسته

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۷۷۴

سارقان باغات دزفول با دستان بسته

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حسین عیدی، سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان موضوع سرقت از باغات را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی قبله‌ای حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت فاقد پلاک مشکوک شده که، طی عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری هر ۲ سرنشین آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عیدی با شاره به ادوات کشف شده از متهمان عنوان کرد: در بازرسی بعمل آمده از خودرو مذکور، آلات و ادوات سرقت شامل سیم چین، شیشه بر، دیلم، دستکش، پوک کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول گفت: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت از باغ‌های اطراف دزفول اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

سارقان باغات دزفول به ایستگاه پایانی رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر