Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@03:52:42 GMT

ناراحتی منشا و ایسما از هافبک استقلال

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۸۱۸

ناراحتی منشا و ایسما از هافبک استقلال

خبرگزاری میزان- دو مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال تهران از هافبک این تیم ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرشید اسماعیلی هافبک جوان استقلال تکنیک خوبی دارد و سال گذشته بهترین پاسور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا بود.

در بازی استقلال مقابل العین، اسماعیلی در چند صحنه به بازیکنانی چون گادوین منشا و ایسما گونکالوس پاس نداد تا این دو بازیکن حسابی از دست اسماعیلی ناراحت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک صحنه منشا در موقعت خیلی خوبی قرار داشت، اما اسماعیلی به او پاس نداد.

در صحنه دیگر، او با عبور از چند بازیکن می‌توانست این بار ایسما را صاحب موقعیت کند، اما با معطل کردن بی‌دلیل و بازگشت مدافعان العین، موقعیت را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال لیگ قهرمانان آسیا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی در بازی با تراکتور روز سختی را پشت سر گذاشت و در مقابل مهدی هاشم‌نژاد و محمد نادری مقاومت خوبی داشت و بدون اشتباه در طول نود دقیقه برای استقلال بازی کرد.

دوندگی بالای او در زمین باعث شده بود تا هم در حملات استقلال حضور داشته باشد و همچنین در خط دفاع به اصطلاح فوتبالی‌ها پشت نخورد و فضای خالی پشت سرش ایجاد نشود.

هاشم‌نژاد و نادری با قدرت حمل توپ بالایی که دارند به خوبی در انتقال توپ و کارهای ترکیبی ایفای نقش می‌کنند و با همکاری خوبی که دارند در خلق موقعیت موفق عمل می‌کنند، اضافه شدن ریکاردو آلوز به سمت چپ تراکتور مثلث قدرتمندی را در تشکیل دادند.

در طول جریان مسابقه فول‌بک‌های استقلال نزدیک به هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پرس را شروع می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادند، علاوه بر این موضوع با حضور ایمان سلیمی در سمت راست دفاع سه نفره باعث می‌شد تا حردانی علاوه بر پوشش فضای نزدیک خط نزدیک هافبک‌های دفاعی هم حضور داشته باشد تا برتری عددی در خط هافبک هم برای استقلال همراه شود.

حردانی پس از مصدومیت کوین یامگا به خوبی جای خالی او را پر کرد و فرصت حضور در تیم ملی را هم پیدا کرد و با عملکردی که در سمت راست داشته فرصت حضور بیشتر را برای ابولفضل جلالی در حملات فراهم کرده، او پوشش خوبی در خط دفاعی ایجاد می‌‌کند و بالانس دفاعی در تیم استقلال ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها