Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:45:41 GMT

تسلا 3؛ محبوب‌ترین خودروی برقی در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۸۳۹

تسلا 3؛ محبوب‌ترین خودروی برقی در آلمان

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که تسلا مدل ۳ محبوب‌ترین خودروی برقی و الکتریکی در آلمان است.

به گزارش ایسنا، تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می‌شود چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتاً بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلا مدل ۳ در تازه‌ترین آمارها و گزارش‌های منتشرشده در وب سایت cleantechnica، محبوب‌ترین خودروی برقی و الکتریکی در آلمان شناخته و معرفی شده است و این بدان معناست که مشتریان و علاقمندان به خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست در آلمان ترجیح می‌دهند که در صورت تمایل به خریداری و استفاده از چنین وسایل نقلیه‌ای، خودروهای برقی و الکتریکی تسلا مدل ۳ را که یکی از لوکس‌ترین و قدرتمندترین محصولات برقی موجود در جهان است، تهیه و خریداری کنند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی خاطرنشان کرده‌اند که مشتریان آلمانی همواره ترجیح می‌دهند از خودروسازان وطنی و بومی خود خودرو تهیه کنند اما جالب است که این بار به سمت و سوی خودروهای برقی و الکتریکی تسلا گرویده شده‌اند.

تسلا مدل ۳ یکی از پرطرفدارترین خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به شمار می‌رود که علاوه بر ظرفیت و قدرت بالای باتری و توان پیمایش مسافت بالا، از ظاهر لوکس، زیبا و مدرن در کنار قابلیت‌های جدید و منحصر به‌فردی نیز برخوردار است. خودروهای برقی در ایالات متحده آمریکا، نروژ و هلند از استقبال بی نظیری برخوردار شده و میزان فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تسلا موتورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس

شتاب این خودرو ۱.۹۱ثانیه از صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX ۱ با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد. 

شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. 

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

این خودرو که به یک شیشه بزرگ و یکپارچه در قسمت جلو مجهز شده، از چهار موتور برقی سود می‌برد. 

 برند ام‌جی با معرفی یک خودروی مفهومی برقی، با دست پر به نمایشگاه پکن آمده و از موتوربرقی، شاسی مونوکوک، طراحی شبیه خودروهای گرن‌توریسمو و ظرفیت یک سرنشین سود می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب