Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:51:44 GMT

اعتبارات اداره کل کار لرستان امسال 6 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۸۱۸۲

اعتبارات اداره کل کار لرستان امسال 6 درصد افزایش یافت

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اداره کل کار لرستان در اعتبار مصوب سال جاری حدود 6 درصد افزایش یافت که این میزان پاسخگوی حجم بالای مشکلات استان نیست.

به گزارش ایرنا، نصراله بازوند روز جمعه در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان که در محل اداره کل بهزیستی لرستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهارداشت: اداره کل بهزیستی به همین صورت افزایش اعتبار آن متناسب با مسئولیت های محول شده به آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خراسان شمالی 15 درصد، یزد 14 درصد، سیستان بلوچستان 14 درصد، چهار محال بختیاری 13 درصد رشد داشته است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به در نظر گرفتن شاخص سرانه بیان کرد: در چهار محال بختیاری سرانه برای هر نفر580 میلیون ریال در نظر گرفته شده اما در لرستان این میزان 500 میلیون ریال سرانه هر فرد در اداره تعاون، کار و ر فاه اجتماعی است.
بازوند با اشاره به اینکه در بودجه ملی امکان کمک وجود ندارد، اضافه کرد: در سال 96 کل کمک استان در حوزه جاری 15 میلیارد و 600 میلیون ریال بود اما در چند ماه این میزان به حدود 2 برابر افزایش یافت.
وی ادامه داد: در سال های آتی با توجه به مشکلات موجود این شیوه بودجه ریزی نمی تواند موثر باشد و بودجه ادارات زیرمجموعه وزات تعاون، کار ور فاه اجتماعی در لرستان نمی تواند کفاف هزینه های جاری آنها باشد.
1920/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعاون و كار بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، داوود قربانی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته شوراهای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۱۳۰ اتوبوس برقی و گازی برای شهر اراک تهیه شده و خرید تاکسی‌های برقی نیز از سوی شهرداری اراک، دستور کار ویژه قرار دارد.

وی تاکید کرد: ایجاد منطقه امن در پارک نورالشهدا برای مردم از مهمترین اهداف شورا در این منطقه است و قرار بر این نیست که این تفرجگاه به پاتوق تبدیل شود.

قربانی ادامه داد: به منظور افزایش مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در شهر، احداث فرهنگسراها در سطح شهر نیز در دست اقدام و بررسی است.

وی تاکید کرد: اجرای ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری، ایجاد تقاطع میدان امام خمینی، میدان امام حسین، احداث بازارچه‌های میوه و تره بار با هدف قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر، ایجاد زمین چمن مصنوعی از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.

قربانی با بیان اینکه بودجه نویسی اراک بر اساس سند توسعه ۵ ساله در حال انجام است، گفت: امسال بودجه اراک ۶ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده در حالی که در آغاز فعالیت شورای ششم، این رقم یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود که این مهم افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کد خبر 6094258

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است